EXCLUSIV  Administraţia, pe sistemul "Declarațiile online se depun la etajul 2". Robert Negoiţă, PARADOX după eliminarea birocraţiei

Mihai Ciobanu / 11 ian 2020 / 11:28 Salveaza PDF Comentarii

Robert Negoiţă a dat un exemplu despre cum simplificarea depunerii unor documente, prin trimiterea cererilor şi primirea răspunsului online se loveşte de nulitate atunci când trebuie să foloseşti actul cu semnătura electronică de la primărie la celelalte instituţii. 

Robert Negoiţă, primarul Sectorului 3, a declarat, într-un interviu pentru DC News, că deşi a implementat un sistem la nivelul primăriei pentru eliberarea certificatelor de urbanism online, documentele nu pot fi folosite deoarece nu sunt recunoscute de către instituţiile din administraţia centrală, pentru că nu au semnătură şi ştampilă. 

"Noi emitem certificate de urbanism online. De ce să te duci la primărie, să stai acolo la rând? Îţi încarci documentaţia online şi îţi vine certificatul de urbanism tot online, cu semnătură electronică. Imaginaţi-vă că acel certificat de urbanism cu semnătură electronică nu îl ajută pe cetăţean deloc. De ce? Pentru că administraţia centrală nu a auzit de ele, nu ştiu ce e. Cum adică, nu are ştampilă şi semnătură în original? Pleacă cu ea de aici. Nu-i foloseşte la nimic!

O ţară normală e aceea în care a primit certificatul de urbanism online, îl trimte online împreună cu documentaţia aferentă către toate instituţiile de unde are nevoie de aviz. Şi vin avizele online. În mod normal, el trimite online către primărie toată documentaţia, iar primăria e cea care asigură corespondenţa între avizatori. Şi atunci cetăţeanul primeşte autorizaţia online, cu semnătură electronică. Asta este o Românie a anului 2000, nu 2020", a declarat Robert Negoiţă.

VIDEO:

   

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.27