Cel de-al doilea sezon X Factor România a luat startul în forţă la Antena 1. X Factor a înregistrat, duminică, un rating mediu de 12.4 puncte şi o cotă de piaţă de 25.2% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban.
Voci bune, emoţii puternice, momente amuzante şi un juriu pe placul tuturor generaţiilor a fost promisiunea respectată a Antenei 1 pentru acest nou sezon. Telespectatorii au “devorat” premiera X Factor, în minutul de aur 22.29, Antena 1 înregistrând un rating mediu de 20.1 rtg şi o cotă de piaţă de 41 de procente la nivelul targetului comercial, 15-54 urban. Supershow-ul prezentat de Răzvan şi Dani s-a impus lider absolut de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public.
Vocile bune, poveştile frumoase, unele mai triste, altele mai vesele, momentele amuzante şi replicile savuroase ale juriului au fost ingredientele succesului primei ediţii a acestui sezon X Factor, succes măsurat în milioane de telespectatori şi fani din online. X Factor a înregistrat aseară un rating mediu de 12.4 puncte şi o cotă de piaţă de 25.2% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, impunându-se detaşat pe primul loc în topul audienţelor, la mare distanţă de televiziunea clasată pe a doua poziţie, Pro Tv. Aceasta din urmă a înregistrat la nivelul aceleiaşi categorii de public doar 8.3 puncte de rating şi 16.8% share. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targetului din mediul urban, Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. 1.144. 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit în medie X Factor, cu aproape 500.000 mai mulţi decât aceia care priveau aseară programul principalului competitor, Pro Tv. Aproape 1.800.000 de telespectatori au urmărit-o pe Claudia Schiffer de România Vârful de audienţă în rândul targetului all urban a fost înregistrat la ora 22.13, când aproape 1.800.000 de telespectatori au urmărit evoluţia şi jurizarea frumoasei Flavia Hosda. La doar 18 ani, Flavia a impresionat publicul şi juriul, nu doar cu timbrul ei special, ci şi cu un look natural şi fresh, clujeanca fiind supranumită Cludia Schiffer a României.X Factor a înregistrat performanţe remarcabile şi în mediul online. Site-ul xfactor.a1.ro a înregistrat o creştere a traficului de 100%, viewership-ul estimat in online pentru X Factor a fost de 1.840.000, iar pe Twitter a fost ieri cel mai discutat subiect din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu