Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

TelVerde, lansat de Ministerul Muncii. Ce informații se pot obține

DCNews Team / 26 aug 2014 / 11:51

Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice /MMFPSPV/ a lansat, marți, un număr de telefon gratuit (TelVerde), apelabil din oricare rețea. Apelând 0 800 86 86 22, cetățenii pot obține acces direct la informații specifice domeniilor gestionate de minister, informează un comunicat postat pe site-ul instituției.

"Serviciul de telefonie 0 800 86 86 22 este disponibil de luni până vineri, între orele 9,00 — 22,00', se precizează în document.

Persoanele care apelează această linie de acces direct pot obține informaţii specifice domeniilor gestionate de MMFPSPV, respectiv: politici publice, pensii și asigurări sociale, asistență socială, protecția persoanelor cu dizabilități, protecția drepturilor lucrătorilor, protecția sănătății și securității în muncă, protecția drepturilor copilului, adopții, sau legislația muncii.

"Prin TelVerde, oamenii vor primi informația mult mai repede și vor ști unde să se adreseze pentru a-și rezolva o problemă sau alta. Este important să simplificăm accesul oamenilor la informațiile dorite", a declarat ministrul de resort, Rovana Plumb.

Scopul acestui serviciu este acela de a facilita accesului cetăţenilor la informaţiile din domeniul social, în vederea creşterii transparenţei administraţiei publice şi a creșterii încrederii cetăţenilor, prin simplificarea barierelor administrative şi prin reducerea timpului alocat furnizării acestor servicii.

TelVerde este un serviciu telefonic gratuit și va funcționa utilizând o bază de date formată dintr-un set de întrebări frecvente și răspunsuri clare pentru fiecare domeniu în parte.

'Răspunsurile furnizate de operatorii call-center-ului sunt elaborate de MMFPSPV și vor fi actualizate permanent în funcție de feed-back-ul primit din partea cetățenilor. În cazul în care răspunsurile la întrebările formulate de public vor necesita un timp de consultare cu experți ai ministerului, solicitarea va fi transmisă electronic persoanelor abilitate din cadrul MMFPSPV și va fi soluționată conform procedurilor de comunicare aprobate', se precizează în comunicat.

Totodată, Ministerul Muncii anunță lansarea unui spot video care poate fi vizionat atât pe site-ul propriu, cât și pe cel al instituțiilor aflate în subordinea și sub autoritatea MMFPSPV, precum www.copii.ro; www.prestatiisociale.ro; www.inspectmun.ro; www.anofm.ro; www.cnpp.ro.

Potrivit comunicatului, implementarea serviciului TelVerde se realizează prin proiectul 'Modernizarea serviciilor publice de informare și relaționare cu cetățenii, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice', proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Dezvoltarea Capacității Administrative 2007 — 2013.

Potrivit documentului citat, în anul 2013, MMFPSPV a primit 38.892 de scrisori oficiale și petiții în baza OG nr. 27/ 2002 și alte 460 solicitări în baza Legii 544/ 2001. În același an, au fost soluționate 1.123 de petiții adresate de către cetățeni pe contul pilot de facebook al MMFPSPV și au fost acordate 230 de audiențe.

 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.23
YesMy