Teatrul Tv, miză pentru publicitari. Ce rating a făcut piesa lui Bendeac, ”Doctori de femei”

comedia-doctori-de-femei bendeac dece
comedia-doctori-de-femei bendeac dece

Noul proiect Tv al Antenei 1, piesa de teatru TV ”Doctor de Femei”, a obținut un rating peste așteptări, în condițiile unui program cultural difuzat în prime-time. Criticii acuzau publicitarii pentru că investesc bugete mari în emisiuni de scandal, deoarece acestea au un succes mare în rândul audienței și sunt platforme sigure pentru reclame.

Proiectul ”Teatru Tv” a avut prima ediție miercuri seara și a reușit să aducă postului tv Antena 1, în special în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, locul patru la nivel național. ”Doctori de femei” a înregistrat o cotă de piață de 12% și un rating de 5,5.

Experimentul plasării unei emisiuni culturale în segmentul prime-time este unul curajos, dar care a prins bine în rândul telespectatorilor. Publicitarii au decis să investească, în număr de 32, în demersul Tv al lui Bendeac.

În intervalul emisiunii lui Bendeac, 20.30-22.50, au fost difuzate Serviciul Român de Comedie și Pariu cu viața, de pe Pro TV. ”Suleyman Magnificul” bătea lejer “Pariul”, drept pentru care acesta din urmă a fost mutat miercurea, înainte de serialul de la Kanal D. Rețeta a fost una de succes, ”Pariu cu viața” fiind pe prima poziție în topul audiențelor.

Vezi AICI lista publicitarilor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel