Taxare pod Fetești. CNAIR: măsuri pentru minivacanță

Vlad Manolache / 14 aug 2018 / 17:15 Salveaza PDF Comentarii
Taxa de pod desfiintata
Descriere foto: Taxa de pod desfiintata

În perioada minivacanței de Sfânta Maria vor fi luate măsuri speciale la punctele de taxare de la Fetești. 

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), împreună cu reprezentanţii Poliţiei Rutiere, ar putea mări numărul benzilor de circulaţie pe direcţia Bucureşti - Constanţa, în zona punctelor de încasare a taxei de pod de la Feteşti, în cazul în care se vor crea ambuteiaje în trafic determinate de aglomeraţie, se precizează într-un comunicat de presă al companiei de drumuri şi autostrăzi.

"În condiţiile în care, din cauza aglomeraţiei, pe sensul Bucureşti - Constanţa se creează ambuteiaje, CNAIR SA va schimba sensul de circulaţie pe una dintre benzile reversibile, traficul urmând a se desfăşura pe patru benzi în sensul Bucureşti - Constanţa şi pe două benzi în sensul Constanţa - Bucureşti. În condiţiile în care, din cauza aglomeraţiei pe banda de încasare în numerar a tarifului de trecere (dotată cu barieră) pe sensul Constanţa - Bucureşti se creează ambuteiaje, CNAIR SA va organiza un punct suplimentar de încasare, traficul urmând a fi dirijat şi prin spatele clădirii Agenţiei de Încasare Feteşti", se arată în comunicatul citat.

Procesul de verificare se efectuează și manual

Potrivit CNAIR, sistemul informatic prin care este gestionat peajul este de încredere şi funcţionează fără erori.

"Sistemul care gestionează plăţile efectuate de utilizatorii care achiziţionează serviciul (peaj) compară automat numerele de înmatriculare pentru care s-a plătit cu numerele care circulă efectiv pe drum, prin imaginile preluate de camerele video. În plus, procesul de verificare se efectuează ulterior şi manual, de agenţii constatatori care aplică sancţiunile contravenţionale. De la introducerea achitării peajului prin sistemul informatic de monitorizare şi gestiune, în anul 2015, sancţiunile contravenţionale aplicate, au avut următoarele cauze: neachitarea peajului de către utilizatori, introducerea eronată a numărului de înmatriculare la achitarea tarifului şi neverificarea acestuia de către utilizator care nu observă eroarea atunci când semnează (la achiziţia prin puncte fizice) sau când transmite mesajul (la achiziţia prin SMS la munărul 7577), nefinalizarea procesului la achiziţia prin SMS prin netransmiterea celui de-al doilea mesaj de confirmare cu răspunsul "DA'", notează CNAIR.

1.250 de puncte de vânzare

Reprezentanţii CNAIR menţionează că valabilitatea unei treceri este de 12 luni de la data achiziţiei şi poate fi utilizată o singură dată oricând în această perioadă. Peajul poate fi achitat până la ora 00:00 a zilei următoare efectuării trecerii.

Pentru a facilita plata peajului şi a rovinietei de către utilizatori, CNAIR pune la dispoziţia acestora peste 1.250 de puncte de vânzare proprii şi ale partenerilor autorizaţi, inclusiv aplicaţia etarife, proprietatea CNAIR, disponibilă pe App Store, Play Store şi Marketplace, valabilă pentru toate sistemele de operare pe smartphone, fără comisioane de tranzacţionare sau alte costuri suplimentare. 



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24