Târgul de Turism al României. Vânzări mai mari cu 30% faţă de anul trecut

Bogdan Cotigă / 25 feb 2019 / 11:23 Salveaza PDF Comentarii

Christian Tour a înregistrat vânzări de 4 milioane de euro în cadrul Târgului de Turism al României, cu 30% mai mult faţă de ediţia de anul trecut a evenimentului, informează un comunicat al companiei remis luni.

 Peste 9.000 de cumpărători au achiziţionat produse turistice ale Christian Tour în cadrul Târgului de Turism al României, care s-a încheiat duminică. Majoritatea clienţilor au cumpărat sejururi pentru sezonul estival 2019, dar şi vacanţe de Paşte şi 1 Mai, profitând de reducerile pentru rezervare anticipată de până la 50%, cumulate cu ofertele create special pentru târg de companie. Costul mediu al unui pachet turistic achiziţionat de clienţi a fost de aproximativ 430 de euro de persoană. În ceea ce priveşte destinaţiile externe preferate de români, cele mai multe rezervări s-au făcut pentru Grecia - peste 3.300 de persoane şi-au achiziţionat vacanţe într-o staţiune elenă.

Destinații preferate de români

 

Pe locul secund în topul destinaţiilor externe a fost Turcia, staţiunea Antalya fiind preferată mai ales de familiile cu copii. A treia preferinţă a fost Egipt, locaţie către care compania de turism va opera în acest sezon şapte avioane charter pe săptămână, cu plecare din Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, Timişoara şi Iaşi. Cele mai scumpe pachete turistice cumpărate pe durata târgului au fost în Hurghada (Egipt), unde un grup de 19 persoane a plătit aproape 13.400 de euro pentru un sejur, şi în ţările nordice, unde un grup de 12 persoane a achitat peste 12.400 de euro pentru un circuit. În ceea ce priveşte destinaţiile exotice, cele mai căutate pachete pe durata târgului au fost sejururile de 7 nopţi, în regim all-inclusive, în Punta Cana (Republica Domnicană), iar printre destinaţiile noi cerute de turişti s-au numărat Jamaica şi Cuba. Destinaţiile interne căutate de turiştii români au fost în principal cele de pe litoral: Mamaia şi Eforie Nord au fost cele mai solicitate staţiuni, dar şi zona balneară. Mulţi clienţi au plătit pachetele turistice folosind tichete de vacanţă. Târgul de Turism al României s-a desfăşurat în perioada 21 - 24 februarie la Centrul Expoziţional Romexpo din Bucureşti. 


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.28