Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail redactia@dcnews.ro și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Târgul de Turism al României. Vânzări mai mari cu 30% faţă de anul trecut

Christian Tour a înregistrat vânzări de 4 milioane de euro în cadrul Târgului de Turism al României, cu 30% mai mult faţă de ediţia de anul trecut a evenimentului, informează un comunicat al companiei remis luni.

 Peste 9.000 de cumpărători au achiziţionat produse turistice ale Christian Tour în cadrul Târgului de Turism al României, care s-a încheiat duminică. Majoritatea clienţilor au cumpărat sejururi pentru sezonul estival 2019, dar şi vacanţe de Paşte şi 1 Mai, profitând de reducerile pentru rezervare anticipată de până la 50%, cumulate cu ofertele create special pentru târg de companie. Costul mediu al unui pachet turistic achiziţionat de clienţi a fost de aproximativ 430 de euro de persoană. În ceea ce priveşte destinaţiile externe preferate de români, cele mai multe rezervări s-au făcut pentru Grecia - peste 3.300 de persoane şi-au achiziţionat vacanţe într-o staţiune elenă.

Destinații preferate de români

 

Pe locul secund în topul destinaţiilor externe a fost Turcia, staţiunea Antalya fiind preferată mai ales de familiile cu copii. A treia preferinţă a fost Egipt, locaţie către care compania de turism va opera în acest sezon şapte avioane charter pe săptămână, cu plecare din Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, Timişoara şi Iaşi. Cele mai scumpe pachete turistice cumpărate pe durata târgului au fost în Hurghada (Egipt), unde un grup de 19 persoane a plătit aproape 13.400 de euro pentru un sejur, şi în ţările nordice, unde un grup de 12 persoane a achitat peste 12.400 de euro pentru un circuit. În ceea ce priveşte destinaţiile exotice, cele mai căutate pachete pe durata târgului au fost sejururile de 7 nopţi, în regim all-inclusive, în Punta Cana (Republica Domnicană), iar printre destinaţiile noi cerute de turişti s-au numărat Jamaica şi Cuba. Destinaţiile interne căutate de turiştii români au fost în principal cele de pe litoral: Mamaia şi Eforie Nord au fost cele mai solicitate staţiuni, dar şi zona balneară. Mulţi clienţi au plătit pachetele turistice folosind tichete de vacanţă. Târgul de Turism al României s-a desfăşurat în perioada 21 - 24 februarie la Centrul Expoziţional Romexpo din Bucureşti. 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


nxt.23
YesMy