Un pasager care călătorea pe ruta internă București – Iași a avut parte de o surpriză colosală, în urmă cu o zi, la Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni. El a primit pe lâ...
"Pentru prima oară în istoria companiei, Blue Air transportă peste 2 milioane de pasageri în același an calendaristic. Dacă în anul 2013, an în care Blue Air a fost preluată de către Blue Air Airline Management Solutions, s-au înregistrat doar 1,3 milioane de pasageri, 2015 reprezintă un real succes și atestă fidelitatea pasagerilor față de serviciile companiei noastre", informează un comunicat de presă al companiei, în care se precizează că pasagerul cu numărul 2.000.000 a fost premiat în cadrul unei ceremonii desfășurată la Aeroportul Otopeni.
Totodată, compania mulțumește pasagerilor săi pentru încrederea acordată și oferă asigurări că rezultatele obținute în 2015 reprezintă motorul care o va determina să îmbunătățească constant calitatea serviciilor, să asigure punctualitatea, regularitatea și diversitatea zborurilor, pentru a oferi un produs care o diferențieze semnificativ în piața transportului aerian internațional.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu