€ 5.0904
|
$ 4.3406
|
Curs valutar: € 5.0904
|
$ 4.3406
 

STB, campanie de imagine cu vloggeri. Cât costă promovarea mersului cu transportul în comun
Autor: Mihai Ciobanu

tramvai_49053000 Tramvai
 

STB (Societatea de Transport Bucureşti) realizează o campanie de promovare a mersului cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul prin intermediul unor vloggeri care realizează clipuri în care arată cât de...

"STB a plătit vloggeri care să zugrăvească un transport public în "lumini frumoase". O realitatea paralelă, un București în care traficul e relaxat, autobuzele goale, cu aer condiționat și "wifi oferit de STB", adevărate birouri chiar! (Ghidușu lucrează ceva pe laptop). Fără aglomerație, fără transpirație", scrie Paginademedia.ro

La solicitarea Paginademedia.ro, STB a precizat care este agenția care s-a ocupat de proiect. Și câți bani sunt implicați. Care a fost agenția care s-a ocupat de campanie? Cine a fost implicat în proiect? Și, mai ales, cât a costat? Aflaţi aici

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Comentarii

Pentru a vedea sau a publica comentarii, te rugăm să te autentifici în Facebook.
 
 
 
 
 
x close