STB, campanie de imagine cu vloggeri. Cât costă promovarea mersului cu transportul în comun

Tramvai
Tramvai

STB (Societatea de Transport Bucureşti) realizează o campanie de promovare a mersului cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul prin intermediul unor vloggeri care realizează clipuri în care arată cât de bine şi de frumos este să foloseşti transportul în comun în Bucureşti.  

"STB a plătit vloggeri care să zugrăvească un transport public în "lumini frumoase". O realitatea paralelă, un București în care traficul e relaxat, autobuzele goale, cu aer condiționat și "wifi oferit de STB", adevărate birouri chiar! (Ghidușu lucrează ceva pe laptop). Fără aglomerație, fără transpirație", scrie Paginademedia.ro

La solicitarea Paginademedia.ro, STB a precizat care este agenția care s-a ocupat de proiect. Și câți bani sunt implicați. Care a fost agenția care s-a ocupat de campanie? Cine a fost implicat în proiect? Și, mai ales, cât a costat? Aflaţi aici

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel