STB, campanie de imagine cu vloggeri. Cât costă promovarea mersului cu transportul în comun

Tramvai
Tramvai

STB (Societatea de Transport Bucureşti) realizează o campanie de promovare a mersului cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul prin intermediul unor vloggeri care realizează clipuri în care arată cât de bine şi de frumos este să foloseşti transportul în comun în Bucureşti.  

"STB a plătit vloggeri care să zugrăvească un transport public în "lumini frumoase". O realitatea paralelă, un București în care traficul e relaxat, autobuzele goale, cu aer condiționat și "wifi oferit de STB", adevărate birouri chiar! (Ghidușu lucrează ceva pe laptop). Fără aglomerație, fără transpirație", scrie Paginademedia.ro

La solicitarea Paginademedia.ro, STB a precizat care este agenția care s-a ocupat de proiect. Și câți bani sunt implicați. Care a fost agenția care s-a ocupat de campanie? Cine a fost implicat în proiect? Și, mai ales, cât a costat? Aflaţi aici

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt2
YesMy