Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

EXCLUSIV  Sistem de telemedicină dezvoltat în pandemie. Nirvana Georgescu (REGINA MARIA): Marea surpriză a fost când ne-au sunat tocmai ei

Nirvana Georgescu, directorul de Calitate și Siguranță a Pacientului în cadrul REGINA MARIA - Rețeaua Privată de Sănătate, a vorbit despre avantajele sistemului de telemedicină dezvoltat în perioada stării de urgenţă. 

Nirvana Georgescu a vorbit,  în cadrul dezbaterii „TELEMEDICINA - medicina viitorului? Noile tehnologii și sistemul de sănătate din România" organizată de către DC Media Group, despre sistemul de telemedicină dezvoltat la REGINA MARIA în perioada pandemiei. 

"A fost dezvoltat un sistem de telemedicină undeva la sfârşitul lunii martie, forţaţii fiind de pandemie. Sistemul a fost dezvoltat foarte inteligent, fiind integrat cu dosarul medical electronic al pacientului şi permite destul de multe facilităţi atât pentru pacienţi, cât şi pentru medic. Pacientul are posibilitatea să-şi facă programare online, să acceseze medicul, medicul are acces în timp real la dosarul medical al pacientului, platforma de comunicare este foarte uşor de utilizat.

Am pornit cu 100 de medici care au început să utilizeze această platformă. În momentul de faţă, după patru săptămâni, suntem la 550 de medici, iar consultaţiile pe care le-am avut până săptămâna trecută au fost în număr de 17.500", a explicat Nirvana Georgescu.

 

Nirvana Georgescu: "Aceasta a fost marea surpriză"

 

"Am fost accesaţi de către pacienţi abonaţi „REGINA MARIA” dar surpriza mare a fost că am avut pacienţi care ne-au sunat din străinătate, au sunat din localităţi diverse din toate colţurile ţării iar nivelul de satifacţie şi al pacienţilor dar şi al medicilor a fost foarte mare. Oamenii au fost foarte mulţumiţi de această soluţie pe care au avut-o la dispoziţie în această perioadă foarte dificilă. Au fost rezolvate cazuri de urgenţe adevărate, scutind drumul pacientului, facilitându-i accesul la îngrijirile medicale, există posibilitatea ca medicii să discute între ei şi să colaboreze pentru rezolvarea unui caz. O mulţime de facilităţi pe care le descoperim cu toţii şi la care cred că nu va mai vrea cineva să renunţe", a declarat Nirvana Georgescu, directorul de Calitate și Siguranță a Pacientului în cadrul REGINA MARIA - Rețeaua Privată de Sănătate.     

VIDEO: 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
YesMy