Dan Negru a dat un breaking news pe care nu-l dă nimeni.
Realizatorul TV a publicat un video prin care a arătat în ce stadiu este Gara din Eforie Nord. Oamenii stau în caniculă, fără să aibă unde să se adăpostească de soarele arzător.
„În spatele meu este gara din Eforie. Este cod roșu de caniculă și acesta este peronul. Oamenii aici așteaptă trenul. Ia uitați-i cum stau: De ani întregi, bătuți în cap de soare. N-a fost nimeni în stare să pună un acoperiș unde să te poți adăposti. Zeci de oameni stau în soare așteptând trenul. În plus, trenul are și întârziere 15 minute. Cât poate să coste să pui aici un acoperiș? Gara din Eforie Nord. 2022. Pe caniculă. Ăștia suntem”, a spus Dan Negru.
Nu există nicio urmă de modern sau de bun simț pentru călători. Gara nu prezintă elemente de siguranța pentru călători. De asemenea, nu dispune de toalete funcționale sau o sală de așteptare interioară.
CFR. se află sub autoritatea Ministerului Transporturilor, condus de Sorin Grindeanu.
VEZI AICI IMAGINILE POSTATE DE DAN NEGRU
Locomotiva trenului IR 1596, pe ruta Craiova – București, s-a defectat pe traseu, duminică, din cauza căldurii. Și cu privire la acest subiect, nu a apărut nicio reacție din partea ministrului Sorin Grindeanu.
În cursul zilei de duminică, mai mulți pasageri au așteptat în tren, în câmp, fără a avea aer condiționat.
Potrivit CFR Călători, a apărut o defecțiune la locomotivă. „Din cauza temperaturilor extrem de ridicate, a intervenit o problemă tehnică la locomotiva trenului IR 1596. S-a dat locomotivă de ajutor și trenul va pleca spre destinația finală”, a anunțat CFR Călători.
Trenul ar fi trebuit să ajungă în București la ora 17:33.
UPDATE:
Trenul IR 1596 Craiova - Bucureşti Nord a înregistrat o întârziere de aproximativ 130 de minute.
Pentru a preîntâmpina alte eventuale perturbări în circulaţia feroviară, CFR Călători a luat deja următoarele măsuri: verificarea şi pregătirea din punct de vedere tehnic - funcţional a întregului parc de vehicule feroviare înainte de plecarea în cursă, pentru evitarea defectărilor în parcurs; asigurarea şi amplasarea unor locomotive de intervenţie în mai multe locaţii pentru a limita la maxim întârzierile; asigurarea personalului necesar pentru mentenanţă climă în reviziile de vagoane care formează garniturile de tren precum şi însoţirea cu electricieni de vagoane în anumite intervale orare, atunci când sunt situaţii de caniculă.
VEZI ȘI: Lux și opulență în biroul omului lui Grindeanu de la CFR. Se bucură de condiții ca-n Dubai (FOTO)
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News