Rihanna, noua piesă a artistei Emy Alupei

Rihanna, noua piesă a artistei Emy Alupei
Rihanna, noua piesă a artistei Emy Alupei

Mereu dornică să facă muzică, artista Emy Alupei se pregătește să fie „Rihanna” în noua sa piesă. EMY - Rihanna se va lansa pe 11 august 2023 și este dedicată brandului Mr Bit, ceea ce se poate observa și în videoclip unde logo-ul cazinoului apare pe diferite elemente.

Foarte activă în ultima lună, Emy Alupei este pe cale să lanseze o nouă piesă la mai puțin de o lună distanță de la lansarea piesei „Băiat de cartier” care este în colaborare cu Alex Mladin. Piesa EMY – Rihanna este pregătită să fie lansată undeva spre mijlocul lunii august. Cu un look excentric așa cum s-a făcut remarcată încă de la începuturile carierei sale, Emy va interpreta personajul feminin principal în videoclip și va juca o fată obișnuită să i se facă toate poftele, să i se cumpere cele mai scumpe haine și să petreacă în cele mai exclusiviste cluburi.

Povestea videoclipului EMY – Rihanna

Cu părul albastru, personajul feminin se trezește într-o cameră plină cu bani și decide să meargă la cumpărături pentru a-și cumpăra noi haine. Deși putea să rămână alături de prietenii care sunt în camera alăturată unde se distrează la maxim și râd cu gura până la urechi, alege să plece prin magazine. Se urcă într-un automobil de lux cu o direcție precisă. Din spate este atent urmărită de către MR BITT care este obișnuit să achite cheltuielile frumoasei sale iubite.

După terminarea sesiunii de shopping și accesorizată cu o pălărie ultimul răcnet și o pereche de ochelari de firmă, domnișoara se pregătește de petrecere. Merge alături de prietenii ei în club acolo unde aruncă la propriu cu sume de bani în stânga și în dreapta. videoclipul se încheie cu MR BITT sărutat pe cască de către iubita sa.

Poți urmări videoclipul din momentul lansării pe canalul oficial al cântăreței sau mai jos:

Youtube video image

Cine este Emy Alupei

Remarcată prin aparițiile sale excentrice date de culoarea părului și ținutele atipice, artista Emy Alupei și-a făcut intrarea în showbiz prin apariția la emisiuni populare. În anul 2016 a fost parte a proiectului X Factor România de unde a fost eliminată pe parcurs, dar lucrul acesta i-a deschis câteva uși. Nu a fost singura emisiune concurs la care a fost invitată să alăture, ci a mai participat la Survivor România și Bravo ai Stil unde și-a demonstrat abilitățile de sportiv și om de modă.

Piesele artistei în vârstă de 24 de ani au fost repede apreciate de public, cu atât mai mult că abordează genurile trap și hip-hop care sunt printre cele mai populare în rândul tinerei generații. Așa se explică și zecile de milioane de vizualizări pe care le-a adunat la videoclipurile postate pe YouTube.

  • „Nu Uita” – 14 milioane de vizualizări
  • „Fata lu Tony Montana – 1,9 milioane de vizualizări
  • „Moldoveancă Haladită” – 2,4 milioane de vizualizări „Karma” – 3,4 milioane de vizualizări
  • „Lasă să mă doară” – 1,8 milioane de vizualizări

Aceste piese au făcut-o să crească canalul de YouTube unde acum are 239.000 de abonați, dar peste 209.000 de persoane o urmăresc și pe Instagram. Totuși, de departe cea mai urmărită este pe platforma TikTok. Peste o jumătate de milion de persoane sunt cu ochii pe Emy Alupei căreia i-au apreciat într-un număr de 10,4 milioane postările.

Impresionată de numărul mare de urmăritori și care crește pe fiecare zi, Emy Alupei a decis ca odată cu piesa Rihanna, dedicată operatorului de casino online Mr Bit să filmeze și un nou dans pe care speră să îl facă viral în mediul online. Acest dans va fi lansat cu prilejul videoclipului piesei dedicată brandului Mr. Bit.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel