EXCLUSIV  Remus Borza: ”Aici sunt probabil 20 de milioane de euro șpagă”

Administratorul judiciar CET Govora, Remus Borza, a dezvăluit la DCNews Live care sunt soluțiile pentru finalizarea lucrărilor la Aeroportul Internațional Ghimbav și Autostrada Comarnic-Brașov. Candidatul ALDE vorbește de nevoia unui parteneriat public-privat pentru aeroport și de construirea unui drum național paralel cu DN1.

Pentru ca Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav să fie gata în 2 ani de zile, este nevoie de un parteneriat public-privat.

Partea mai importantă deja a fost realizată, și anume: turnarea pistei. Sunt 2,8 km de pistă turnată pentru decolare și aterizare. Se mai pune problema construirii pavilionului admninistrativ, a 2-3 terminale și cam asta e. Turnurile de control, sigur sunt niște estimări, undeva la 35 de milioane de euro, dar aici e probabil cu 20 de milioane de euro șpagă. În mod normal, mai mult de 15-20 de milioane de euro, nu costă turnul de control, pavilionul și terminalele. Printr-un parteneriat public și un investitor privat, putem avea aeroportul internațional în doi ani., a mărturisit administratorul judiciar CET Govora la DCNEWS LIVE.

De asemenea, soluția cea mai economică și rapidă pentru A3 este construirea unui drum național paralel cu DN1.

O soluție mult mai rapidă și mai economicoasă: un drum național paralel cu actualul DN1. Păstrăm DN1 actual un sens și mai facem unul paralel pe cel de-al doilea sens. E bine să avem șoșele de centură pe la Breaza, Câmpina, Predeal Sinaia., a spus Remus Borza, pentru DCNEWS.

Răspunsul integral poate fi urmărit la minutul 15:32.

[citeste si]


 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel