Coronavirus - COVID 19
România în stare de alertă
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

Referendum Marea Britanie. Cuvintele folosite cel mai mult în campania Brexit

DCNews Team / 31 mai 2016 / 20:28

 

Care tabără a fost mai activă pe Facebook? Ce cuvinte cheie a folosit? Ce tip de argumente? Un studiu realizat de publicația britanică Independent arată cum s-au poziționat cele două tabere în cazul referendumului pentru Brexit.

Campania pentru rămânerea Marii Britanii în UE a fost mai puțin activă pe rețele sociale decât tabăra care cere Brexit-ul. Pagina ”Stay” a avut 44 de postări Facebook, din momentul în care David Cameron a anunțat data referendumului și până în prezent. Pagina”Leave” a avut 64 de postări în același interval. Pe Tweeter campania Brexit conduce cu 1216 la 837 campania ”Stay”.

Cuvintele cheie folosite de partizanii rămânerii în UE sunt: locuri de muncă, afaceri, comerț. Tabăra Brexit folosește mai frecvent cuvintele: controlați, sistem național de sănătate (NHS), bani.

În vreme ce campania pentru rămânerea în UE, ”Stay”, se concentrează pe argumente raționale, arată studiul The Independent, campania ”Leave” folosește teme emoționale, pentru a convinge britanicii să părăsească UE.

Referendumul a fost programat de guvernul David Cameron în data de 23 iunie.

 

 

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play


Cele mai noi știri

Cele mai citite știri







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


nxt.24
YesMy