Referendum Marea Britanie. Cuvintele folosite cel mai mult în campania Brexit

Care tabără a fost mai activă pe Facebook? Ce cuvinte cheie a folosit? Ce tip de argumente? Un studiu realizat de publicația britanică Independent arată cum s-au poziționat cele două tabere în cazul referendumului pentru Brexit.

Campania pentru rămânerea Marii Britanii în UE a fost mai puțin activă pe rețele sociale decât tabăra care cere Brexit-ul. Pagina ”Stay” a avut 44 de postări Facebook, din momentul în care David Cameron a anunțat data referendumului și până în prezent. Pagina”Leave” a avut 64 de postări în același interval. Pe Tweeter campania Brexit conduce cu 1216 la 837 campania ”Stay”.

Cuvintele cheie folosite de partizanii rămânerii în UE sunt: locuri de muncă, afaceri, comerț. Tabăra Brexit folosește mai frecvent cuvintele: controlați, sistem național de sănătate (NHS), bani.

În vreme ce campania pentru rămânerea în UE, ”Stay”, se concentrează pe argumente raționale, arată studiul The Independent, campania ”Leave” folosește teme emoționale, pentru a convinge britanicii să părăsească UE.

Referendumul a fost programat de guvernul David Cameron în data de 23 iunie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel