Probleme livrare apă caldă Bucureşti. Firea şi Tudorache, verificări pe teren

Firea - Tudorache, pe teren
Firea - Tudorache, pe teren

"M-am aflat azi, împreună cu primarul Sectorului 1, Dan Tudorache, la CET Griviţa, pentru a verifica stadiul lucrărilor de reparaţii la această centrală, dupa avaria survenită în urmă cu trei săptămâni", transmite Gabriela Firea, primarul general al Capitalei.

Luna trecuta s-a defectat o componenta a turbinei CET-ului, ceea ce a dus la livrarea deficitara a apei calde de consum in anumite zone din sectoarele 5 si 6. Mentionam faptul ca apa calda nu a fost furnizata la parametrii optimi in orele de consum maxim incepand cu data de 2 mai, din cauza faptului ca avaria a coincis cu trecerea de la regimul de iarna la cel de vara, moment in care 2 dintre cele 4 CET-uri ale Elcen au fost oprite.

Primarul General, Gabriela Firea: "Desi CET Grivita se afla in administrarea primariei sectorului 1, in urma sesizarilor primite atat la Primaria Capitalei cat si la RADET, am decis sa vin la fata locului, impreuna cu primarul Dan Tudorache, pentru a ne asigura ca se fac toate demersurile ca centrala sa fie repornita cat mai curand posibil, astfel incat sa nu mai existe probleme in anumite zone din Capitala cu furnizarea apei calde. Am inteles ca deja se lucreaza pentru remedierea avariei si doresc sa ii asigur pe bucuresteni ca atat Primaria Capitalei cat si RADET si Primaria Sectorului 1 lucreaza pentru normalizarea, in timp cat mai scurt, pentru normalizarea acestei situatii".

Directorul CET-ului Grivita, Doru Mandrican, a dat asigurari ca se depun eforturi pentru repornirea centralei, tinand cont de faptul ca piesa defecta a fost deja achizitionata, iar in acest moment se executa probleme in sistem. La randul sau, primarul sectorului 1, Dan Tudorache, a declarat: "Primaria sectorului 1 a prevazut bani in buget pentru achizitia unei turbine noi si ne pregatim pentru licitatie, astfel incat, anul viitor sa nu mai existe probleme la aceasta centrala".

RADET desfasoara operatiuni in sistem, astfel incat efectele acestei avarii sa fie resimtite cat mai putin. Pentru preluarea sesizarilor si reclamatiilor privind calitatea agentului termic livrat, precum si a avariilor produse in sistem, cetatenii au la dispozitie urmatoarele numere:

RADET: 031.9442 (tarif normal)

0.800.820.002 (tel. verde)

Primaria Capitalei: 0.800.800.868

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel