EXCLUSIV  Poșta Română, REACȚIE la articolul DCNews. Ce a fost descoperit, măsurile luate

Posta Romana
Posta Romana

În data de 11 octombrie, DCNews a publicat primul articol despre ceea ce se întâmplă la Poșta Română, cum sunt tratați cetățenii în Oficiile Poștale, cum și cât întârzie coletele, scrisorile. În 16 octombrie, am publicat mesaje de la cititorii noștri, care s-au confruntat cu probleme majore. 

[citeste si]

Astăzi, Poșta Română s-a autosesizat și ne-a transmis un punct de vedere: 

”Noua conducere interimară a Companiei Naţionale Poşta Română cere scuze tuturor clienţilor pentru neplăcerile create, semnalate în articolele publicate de site-ul dumneavoastră.

În acelaşi timp, conducerea interimară a companiei îi asigură pe clienţi că este hotărâtă să facă paşii necesari pentru ca instituţia să ofere servicii mai bune clienţilor şi să recâştige încrederea pe piaţă.

Deja primele măsuri au fost luate. În mai puţin de o săptămână, numărul coletelor întârziate, aflate în Centrul Regional de Tranzit Bucureşti, s-a redus de la 80.000 la aproximativ 15.000, incluzând şi trimiterile recente.

Multe dintre acestea se aflau în centrul de tranzit chiar şi de 3-4 luni.

Directorul general interimar, Elena Petraşcu a mers la Centrul Regional de Tranzit şi la Birou de Schimb International (BSI) din Capitală, unde a decis suplimentarea numărului de angajaţi care sortează trimiterile şi introduc datele în sistemul informatic, asigurând două schimburi de lucru, a purtat discuţii constructive cu reprezentanţii vamali, stabilind împreună o modalitate de lucru care a eficientizat activitatea şi a organizat activitatea din oficiile poştale de distribuire a trimiterilor, în urma discuţiilor purtate cu diriginţii de oficii poştale. Setul de măsuri luate au vizat activitatea tuturor centrelor de prelucrare din ţară.

Totodată, pentru eliminarea posibilelor pierderi ale trimiterilor poştale, au fost demarate procedurile de achiziţionare a unor maşini de înfoliat care vor asigura o minimă securitate a trimiterilor poştale pe traseul către expeditor cât şi alte dotări minime strict necesare care să eficientizeze întreg procesul tehnologic, conducând la timp redus de prelucrare şi creşterea calităţii serviciilor oferite.

Astfel de măsuri sunt în curs de aplicare la toate centrele regionale de tranzit din ţară.

Referitor la situaţiile semnalate de publicaţia dumeavoastră, menţionăm că au fost declanşate anchete interne, în urma cărora vor fi dispuse măsurile care se impun.

Recent, directorul general interimar a solicitat tuturor diriginţilor de oficii poştale să intervină de fiecare dată când funcţionarii de la ghişee sunt foarte ocupaţi sau neatenţi la clienţi, iar directorilor oficiilor judeţene de poştă implicare şi soluţii ale problemelor semnalate de clienţi.

Aceste solicitări au fost făcute la întâlnirea de duminică, 15.10.2017, pe care directorul general interimar, Elena Petraşcu, împreună cu ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Lucian Şova, au avut-o la Cluj-Napoca cu reprezentanţii angajaţilor din şase judeţe din nord-vestul ţării, urmând ca acelaşi mesaj să fie transmis la intâlnirile din această săptămână cu reprezentanţii celorlalte judeţe din ţară.

Deşi au fost făcuti paşi mici, conducerea Poştei Române este hotărâtă să acţioneze într-un ritm rapid pentru ca schimbările să fie vizibile, într-un timp relativ scurt, în rândul beneficiarilor de servicii poştale ai companiei.”

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel