Grupul american Playboy, pionier al presei erotice dedicate publicului larg, a anunţat miercuri că îşi închide toate paginile de Facebook şi a afirmat că refuză să fie "complice", în urma scandalului declanşat de uriaşa scurgere de date personale provenind de la milioane de utilizatori ai acestei reţele de socializare, informează AFP.
Compania Playboy, al cărei logo oficial constă într-un desen ce reprezintă capul unui iepure, a explicat într-un comunicat că "informaţiile recente despre prezumtiva gestionare deficitară de către Facebook a datelor utilizatorilor săi a întărit decizia de suspendare a activităţilor (noastre) pe această platformă, pentru moment".
"Peste 25 de milioane de fani interacţionează cu Playboy prin intermediul diferitelor pagini Facebook ale noastre, iar noi refuzăm să fim complici expunându-i la aceste practici prezumtive", au declarat reprezentanţii acestui grup editorial.
"Acesta este motivul pentru care am anunţat că vom părăsi platforma Facebook, dezactivând conturile Playboy pe care Playboy Enterpreises le administrează direct", se afirmă în acelaşi comunicat al companiei americane.
Nemulțumiți de politicile facebook
"De mai mulţi ani, este dificil pentru Playboy să îşi exprime valorile pe Facebook din cauza normelor stricte referitoare la conţinuturi", a subliniat comunicatul. Deşi grupul a ales să "modifice vocea Playboy" pentru a respecta criteriile Facebook, mai ales în privinţa nudităţii online, pentru a putea fi prezent pe această reţea de socializare, scandalul recent a convins conducerea grupului editorial să renunţe la Facebook.
"Playboy a apărat întotdeauna libertăţile individuale şi celebrarea sexului. Astăzi, noi începem o nouă etapă în această luptă", au afirmat reprezentanţii companiei Playboy în finalul aceluiaşi comunicat, relatează Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu