Dacă în mod constant sunetul e prea puternic, auzul este în pericol, avertizează specialiștii: urechile încep să îți țiuie după doar 15 minute de ascultat zilnic la nivel maxim, iar daca faci asta mai mult de o oră în fiecare zi pe săptămână, în 5 ani riști să nu mai auzi deloc.
« Am plecat de la o statistică îngrijorătoare a Organizației Mondiale a Sănătății, potrivit căreia jumătate dintre tinerii între 12 și 35 de ani se expun unui nivel foarte periculos de sunet care pornește chiar din device-urile lor. Și ne-am gândit cum am putea face ceva pentru ca acești oameni să știe că pot avea probleme serioase cândva din această cauză. Astfel, am cautat o soluție pentru a afla cum trebuie ascultată muzica în mod corect. Și, în acest fel, a apărut proiectul Play it Safe», a declarat Alex Vasile, de la McCann Worldgroup Romania.
Play it Safe nu este doar o simplă recomandare, ci un concept inedit care duce lucrurile cu un pas mai departe și te face să experimentezi pe propria piele consecințele unui obicei nesănătos. Printr-o inovație de transmisie, toți cei care intră pe site-ul virginradio.ro și dau volumul la un nivel peste limita de siguranță, trăiesc pentru câteva secunde simptomele celor mai cunoscute afecțiuni ale urechii: hiperacuzie, țiuit, pierderea auzului.
[citeste si]
« Pe virginradio.ro intri într-un experiment, o joacă din care ieși nevătămat și poate chiar premiat, dar asta nu înseamnă că în viața reală nu ți se poate întâmpla nimic. Ești « young » și în ziua de azi ți se spune că ești « lame » dacă n-ai ultimul model de telefon cu cel mai « bomba » sunet. Ei bine, în condițiile astea, Virgin are curaj să îți spună că nu e lame deloc să ai grijă de urechile tale. Și n-o spunem numai noi. Avem în proiect o gașcă mare de artiști și DJ internaționali de club care îți vorbesc despre pericolul volumului excesiv. Prin radio încercăm să îți oferim o experiență, să te facem să simți cam ce ai simți dacă ți-ai pierde parțial auzul. Poate așa reușim să schimbăm ceva, deci Play it Safe! », a declarat Andrei Lăcătuș, aka Shurubel, unul dintre matinalii de la Virgin Tonic.
Proiectul PLAY IT SAFE a fost susținut pe virginradio.ro prin mesaje de avertizare personalizate cu ajutorul artiștilor români și internaționali care au susținut campania – Armin van Buuren, Starley, Cazzette, Markus Schulz, The Motans sau Inna. Cei care au ascultat safe, la volum moderat în caști, au fost recompensați cu tricouri, căști, boxe sau o vizită în studioul Virgin Radio România.
McCann Worldgroup Romania este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: "O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor sai." Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Vodafone, L'Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, Mega Image. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agenţiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News