Campania electorală din Statele Unite se aproprie de sfârșit, iar dacă ne uităm la sumele chletuite de cei doi candidați doar pentru publicitate ne dăm seamă că s-a dat o luptă grea între cei doi.
Barack Obama a cheltuit, până acum, 347 de milioane de dolari pe reclame difuzate la televizor, 85% din această sumă fiind cheltuită pe reclame negative.
Pe de altă parte, Mitt Romney a cheltuit 386 de milioane pe reclame difuzate la televizor, 91% din sumă fiind dată pe reclame negative.
Pentru că cei doi candidați au fost atât de darnici, iar televiziunile nu au refuzat, de la 1 iunie 2012, până în ultima săptămână din Octombrie au fost difuzate 1,015,615 de reclame, informează Washington Post, care citează Kantar Media/CMAG. În anul electoral 2008 au fost difuzate 730.000 de reclame, ceea ce înseamnă că în 2012 au fost numărul lor a crescut cu 39%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu