Din ce în ce mai multe companii aleg tichetele cadou pentru a-și răsplăti angajații cu ocazia Sărbătorilor Pascale.
În ultimii ani, companiile aleg din ce în ce mai des să își arate recunoștința față de angajați cu ocazia sărbătorilor. În 2017, procentul organizațiilor care au ales să ofere tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor Pascale a crescut cu 37% față de anul anterior. Obiectivul acestei acțiuni este de a motiva angajații și de a confirma valoarea contribuției lor la succesul organizației din care fac parte.
De la an la an, numărul companiilor care aleg să își motiveze și să își fidelizeze angajații a crescut, iar peste 70% dintre acestea folosesc tichete valorice. Angajatorii aleg ocazii precum 8 Martie, 1 Iunie, Sărbătorile de Paște sau Crăciun pentru a-și arăta recunoștința față de fiecare angajat în parte și pentru a le face o bucurie cu ocazia acestor evenimente speciale.
Unde sunt înregistrate cele mai multe comenzi
Cele mai multe comenzi de tichete cadou vin din partea companiilor din București-Ilfov, Cluj, Brașov, Prahova și Constanța. "Companiile din România apreciază din ce în ce mai mult avantajele acestui instrument de motivare și recompensare a angajaților, iar acest lucru se reflectă în ponderea ridicată pe care tichetele valorice o au în pachetele de beneficii salariale. Angajații își doresc să fie apreciați pentru munca și ideile lor, iar angajatorii, prin recunoașterea importanței fiecărei persoane în cadrul organizației, contribuie la crearea unui mediu de lucru performant ", susține Elena Pap, Director General Up România.
Avantaje fiscale
Tichetele cadou aduc angajatorilor o serie de beneficii fiscale. Acestea se încadrează în categoria cheltuielilor sociale, ceea ce înseamnă că sunt neimpozabile și scutite de contribuții în cuantum de până la 150 de lei de persoană și sunt deductibile la calculul impozitului pe profit, în limita a 5% din fondul de salarii. Tichetele cadou pot fi acordate tuturor angajaților, dar și copiilor minori ai acestora, beneficiind de aceleași condiții fiscale. În egală măsură, ele pot fi achiziționate și de către societățile care au cel puțin un angajat.
În situațiile în care angajatorii optează să ofere tichete cadou ce depășesc valoarea de 150 de lei, la diferența dintre suma de 150 de lei și valoarea totală a tichetelor cadou se aplică 10% impozit pe venit plus contribuțiile sociale obligatorii: CAS: 25%, CASS: 10% și contribuția asiguratorie pentru muncă: 2,25%.
Toate aceste avantaje ale tichetelor cadou rămân neschimbate, în urma prevederilor fiscale intrate în vigoare de la 1 ianuarie 2018.
Opțiunile de cadouri sunt nelimitate
Cu o multitudine de opțiuni la dispoziție, fiecare angajat are libertatea de a-și alege cadoul perfect din peste 55.000 de magazine partenere din întreaga țară, de unde își poate achiziționa produse și servicii, precum bijuterii, cosmetice, articole vestimentare și de încălțăminte, cărți, jucării, decorațiuni, obiecte de mobilier, electronice și electrocasnice, dar și pachete de vacanță.
În 2017, cele mai multe tichete cadou de Paște au fost folosite în magazine de electronice și electrocasnice, în hypermarketuri și pentru achiziționarea de cosmetice sau haine.
[citeste si]
Pe lângă toate beneficiile fiscale menționate și modul facil de utilizare, tichetele Cadhoc pot fi personalizate cu logo-ul companiei, datele personale de identificare ale angajatului, mesaje de mulțumire din partea conducerii sau urări cu ocazia zilelor speciale de sărbătoare. De asemenea, pot fi oferite atât ca file individuale, în carnete, precum și in plicuri cadou (pochette cadeau), o variantă elegantă care prezintă în interior un ghid cu cele mai importante branduri unde pot fi cheltuite tichetele.
Grupul Up
Grupul Up este un grup internațional și solid. Comercializează produse și servicii sub diferite forme: tichete, carduri sau aplicații mobile în 18 țări. În fiecare zi, însoțește peste 24,5 de milioane de utilizatori din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale.
www.up.coop
Up România (Chèque Déjeuner România Srl)
Up România a fost înființată în anul 2002 și deservește peste 20.000 de clienți și 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete de masă pe suport de hârtie și carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniță, tichete de creșă Chèque Bébé. www.upromania.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu