EXCLUSIV  Păgubit Omnia Turism: ”Omniasig, PROFUND DISPREȚ”. Răspunsul Omniasig: Cifre de ultimă oră

Roxana Neagu / 25 ian 2018 / 11:11 Salveaza PDF Comentarii
Omnia turism
Omnia turism

Un cititor DCNews, păgubit Omnia Turism, ne-a sesizat că a trimis o scrisoare recomandată către Omniasig încă din luna noiembrie a anului trecut. Ar fi trebuit să plece într-o vacanță de  2.670 de euro, în Asia, în luna februarie. 

”Firma OMNIASIG Viena Insurance Group, sediu central in Aleea Alexandru nr 51, sector 1, Bucuresti este asiguratorul pt firma OMNIA TURISM SRL, celebra firma de turism a carui patron s-a sinucis si a bagat in faliment firma de turism.  Conform contractului de achizitionare a unui pachet de servicii turistice, am platit suma de 2.670 Euro pt o excursie in Asia, 18 zile, incepand cu data de 19.02.2018. Dupa falimentul firmei din 2017, am urmat pasii din contract pt recuperarea banilor si in final, m-am adresat in doua rinduri asiguratorului conform prevederilor din contractul meu (cap.8):

 - prima data - in 07.11.2017, printr-o scrisoare simpla (nerecomandata)

- a 2-a oara - printr-o scrisoare recomandata, primita de dansii in data de 06.12.2017

Firma OMNIASIG a tratat cererile mele cu PROFUND DISPRET si nu a raspuns pana astazi IN NICIUN FEL!! Un astfel de comportament nu poate fi tolerat si consider ca toata lumea trebuie sa cunoasca ce atitudine are OMNIASIG cand trebuie sa returneze bani (la luat banii INAINTE, la razboi... INAPOI!)” ne-a scris cititorul DCNews

În urma acestui mail primit pe adresa redacției am contactat Omniasig pentru a afla care este situația despăgubirilor. 

Iată ce ne-au răspuns: 

Câte persoane ați despăgubit până acum? 

Omniasig: Procedura de avizare a dosarelor de daună pentru persoanele păgubite în urma falimentului agenției Omnia Turism este în continuare deschisă, iar acestea pot să contacteze OMNIASIG Vienna Insurance Group la numărul de call-center 021-9669 pentru avizarea daunelor și pentru întocmirea dosarelor de daună și completarea acestora cu documentele justificative necesare.

Având în vedere că, din avizările de daună deja înregistrate până în acest moment rezultă că s-a depășit limita totală de despăgubire de 50.000 USD/poliță de asigurare pentru toți turiștii păgubiți, este necesară definitivarea listei cu turiștii păgubiți în vederea calculării procentului de despăgubire aplicabil fiecărei avizări de daună.

Care este numărul persoanelor păgubite? 

Omniasig: Până la data de 22 ianuarie 2018 au fost înregistrate 3.764 de dosare de daună, însă procedura de avizare este în continuare deschisă, astfel că lista nu este definitivă. În paralel cu procedura de avizare a dosarelor de daună, OMNIASIG a făcut demersuri către autorități pentru obținerea unei liste complete cu turiștii păgubiți.

O estimare cu privire la finalizarea listei cu turiștii păgubiți se va putea face în cadrul procedurii insolvenței agenției de turism în baza informațiilor oficiale primite de la lichidatorul judiciar, în măsura în care procedura insolvenței va fi deschisă (există deja o cerere de insolvență formulată împotriva Omnia Turism cu primul termen de judecată fixat la data de 8 februarie 2018 pe rolul Tribunalului București).

În cât timp răspundeți, în medie, unui păgubit Omnia Turism?

Omniasig: Depunem toate eforturile pentru ca fiecare păgubit care a demarat procedura de avizare a daunei să parcurgă cât mai rapid acest proces. Dacă la deschiderea dosarului de daună se furnizează o adresă de email, beneficiarii primesc ulterior o adresă pe email. De asemenea, dacă aceștia se prezintă la sediul nostru pentru deschidere dosar, completare documentație sau solicitare de informații, primesc lista cu documentele necesare și răspuns la întrebările aferente acestui caz. 

De ce încă sunt persoane păgubite care încă nu au un răspuns din partea dvs., deși v-au fost trimis scrisori încă din noiembrie 2017? 

Omniasig: Vă rugăm să ne transmiteți mai multe detalii despre cazurile menționate, astfel încât să putem verifica stadiul dosarelor. Suntem la dispoziția persoanelor păgubite, cu asistență, clarificări și consiliere la numărul de call-center 021-9669

Ce mesaj lămuritor aveți pentru păgubiții Omnia Turism? 

Omniasig: Precizăm că OMNIASIG a făcut, încă de la primul anunț al situației Omnia Turism, toate demersurile pentru a pune la dispoziția turiștilor păgubiți toate informațiile necesare și a oferit asistența necesară în deschiderea dosarelor de daună pe polița de asigurare a agenției. La numărul nostru de call center 021.9669 turiștii păgubiți pot obține informații detaliate referitoare la documentele necesare avizării unei daune pe polița agenției Omnia Turism.

Menționăm faptul că suma asigurată este de 50.000 USD/poliță de asigurare, în conformitate cu prevederile legale, iar valoarea despăgubirilor va avea în vedere raportul dintre suma asigurată și valoarea totală a prejudiciului, obținându-se astfel un procent care va fi aplicat apoi fiecărei solicitări de despăgubire avizate pe această poliță.

[citeste si]

Omniasig







loading...
VOTEAZA ARTICOLUL
   Pozitive: +1    Negative: -4
Modă. Ce se mai poartă la cinematograf

George Mihail Pârvan / 24 apr, 10:58

TOP STIRI CELE MAI...


loading...







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.
Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

n-nxt.12