Muzeul selfie-urilor, un succes pentru ''generaţia Instagram''. Este unic în Europa

Alexandru Ichim / 27 iul 2019 / 17:04 Salveaza PDF Comentarii
FOTO: Facebook / Museum of Sweets & Selfies
Descriere foto: FOTO: Facebook / Museum of Sweets & Selfies

Zeci de mii de oameni au vizitat ”Muzeul selfie-urilor”. Acesta a devenit un succces în rândul pasionaţilor de reţele de socializare.

'Muzeul selfie-urilor'' deschis recent la Budapesta, care permite vizitatorilor să se fotografieze în decoruri pline de culoare, alături de palmieri roz, prăjituri gigantice sau piscine pline cu perle, s-a dovedit un succes pentru ''generaţia Instagram'', dornică să de afişeze pe reţelele de socializare, potrivit AFP.

Cu peste 30.000 de vizitatori de la deschiderea sa în decembrie, muzeul, care se promovează ca fiind singurul de acest tip din Europa, a ajuns deja una dintre destinaţiile cele mai populare din capitala Ungariei.

Inspirat din succesul unor muzee similare din Statele Unite, fondatorii spun că au ca public ţintă tinerele generaţii aflate în căutarea unor decoruri originale pentru fotografiile de profil sau pentru activităţile de pe reţelele de socializare.

"Ne jucăm cu formele, culorile şi încercăm redefinim limitele pentru ca vizitatorii să poată da frâu liber creativităţii", a explicat Lilla Gangel, care a proiectat muzeul alături de partenerul ei, Balazs Koltai.

Ce descoperă vizitatorii muzeului

 

În prima dintre cele 11 săli, zugrăvită în întregime în roz, vizitatorii sunt întâmpinaţi de palmieri giganţi şi invitaţi să se aşeze pe o banană galbenă. Vizitatorii descoperă apoi un unicorn din plastic, perdele cu imprimeu sub formă de banane în culori fluorescente şi o piscină cu perle multicolore în care se pot scufunda.

"În mediul online, există din ce în ce mai multe platforme pentru distribuirea fotografiilor. Este lumea în care trăim, fie că ne place sau nu", observă Gangel, în vârstă de 33 de ani.

Iar muzeul se promovează exact prin intermediul reţelelor Instagram şi Snapchat.

Cine vizitează acest muzeu

 

Cea mai mare parte dintre vizitatori au mai puţin de 30 de ani, menţionează fondatoarea, în timp ce doi adolescenţi însoţiţi de tatăl lor, un israelian aflat în vizită la Budapesta, trec pragul muzeului.

''Sunt adolescenţi obişnuiţi, iubesc Instagramul şi fotografiile'', subliniază acesta din urmă.

Recent, muzeul a fost vizitat de un cuplu de pensionari aflaţi în căutarea unor cadre inedite pentru calendarul lor anual, a mai povestit Gangel.

O altă vizitatoare, Panka Major, o studentă din Ungaria în vârstă de 18 ani, constată că ''toată lumea îşi consultă telefonul la fiecare minut'', exprimându-şi în acelaşi timp regretul că ''nu trăim mai mult în prezent şi că, în schimb, folosim telefonul pentru a-l imortaliza''.


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25