Meghan Markle cere despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline după procesul intentat unui tabloid

Meghan Markle cere despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline după procesul intentat unui tabloid
Meghan Markle cere despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline după procesul intentat unui tabloid

Meghan, soţia prinţului Harry, solicită despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline (2,1 milioane de dolari americani) reprezentând cheltuieli de judecată după ce a câştigat procesul intentat unui tabloid. 

Este vorba despre tabloidul Mail on Sunday, pe care l-a acuzat de încălcarea vieţii private, după ce acesta a publicat fragmente dintr-o scrisoare adresată de ducesa de Sussex tatălui ei, informează Reuters. 

Luna trecută, un judecător de la Curtea Supremă din Londra a decis că tabloidul - suplimentul săptămânal al tabloidului Daily Mail - a încălcat dreptul la viaţă privată şi drepturile de autor atunci când a publicat fragmente dintr-o scrisoare redactată pe cinci pagini pe care Meghan i-a trimis-o tatălui ei, cu care a avut o dispută cu puţin timp înainte de nunta ei cu prinţul Harry, nepot al reginei Elisabeta a II-a.

Judecătorul Mark Warby s-a pronunţat în favoarea ei fără să mai continue procesul, considerând că acele articole reprezentau o încălcare clară a dreptului la viaţă privată, în timp ce editorii tabloidului au spus că ducesa de Sussex dorea ca scrisoarea ei să fie făcută publică şi acel document a făcut parte dintr-o strategie de comunicare în mass-media.

În urma unei audieri organizate marţi pentru a stabili daunele şi alte aspecte rămase în pronunţare, avocaţii lui Meghan Markle au cerut despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline reprezentând cheltuieli de judecată şi vor ca jumătate din această sumă să fie achitată în 14 zile.

Avocaţii au solicitat, totodată, ca editorii tabloidului să predea toate copiile acelei scrisori aflate în posesia lor şi au cerut ca judecătorul să impună tabloidului să publice o declaraţie pe prima sa pagină prin care să informeze cititorii că Meghan a câştigat acel proces, alături de o notificare similară publicată pe prima pagină a site-ului MailOnline 'nu mai târziu de următoarele şase luni'.

Avocatul Ian Mill a declarat în timpul audierii că ducesa de Sussex nu doreşte să pedepsească tabloidul şi că ar fi dispusă să accepte despăgubiri nominale, calculate în funcţie de veniturile pe care Mail on Sunday le-a obţinut de pe urma acelor articole. Avocaţii tabloidului vor să obţină permisiunea de a face apel după decizia pronunţată de judecătorul Ward, dar şi pentru alte chestiuni, inclusiv pentru a se stabili dacă Meghan avea exclusivitate asupra drepturilor de autor aferente scrisorii adresate tatălui ei.

Meghan, în vârstă de 39 de ani, şi soţul ei, prinţul Harry, în vârstă de 36 de ani, au fost prezenţi foarte des pe primele pagini ale ziarelor din Marea Britanie luna trecută, după ce au anunţat că aşteaptă venirea pe lume a celui de-al doilea copil, urmată de vestea despărţirii lor finale de casa regală britanică, după ce s-au mutat în California, anul trecut. Un interviu pe care ducii de Sussex l-au acordat celebrei jurnaliste americane de televiziune Oprah Winfrey, aşteptat cu nerăbdare de opinia publică, va fi difuzat duminică.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy