Laura Nureldin, reclamație pentru RADET: E a nu știu câta oară

Scutaru Cristina / 29 oct 2018 / 19:53 Salveaza PDF Comentarii
Laura Nureldin Credit Ovidiu Moisin
Descriere foto: Laura Nureldin Credit Ovidiu Moisin

Laura Nureldin a transmis o scrisoare către RADET după ce, în repetate rânduri, apa caldă a fost oprită în mai multe zone din București.

Scriitoarea are de gând să reclame RADET la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului.

”Dragă RADET,

Numele meu este Laura Nureldin și am 39 de ani. Asta înseamnă că am prins și o bună bucată din „Epoca de Aur", cea în care apa caldă era cu porția, căldura venea doar de la soare (sau de la reșou), iar lumina, tot de la soare, luna plină, lampa cu gaz și, rarissim, de la bec.

De două luni, felul în care „furnizați" servicii mă face tot mai nostalgică. Îmi amintesc de vremurile acelea din ce în ce mai acut și cu emoție crescândă. Da, îmi tresaltă inima când ating robinetul de apă caldă - o fi? n-o fi? Azi nu e. Pentru a nu știu câta oară.

Vă scriu aceste rânduri ca să vă mulțumesc:

- Pentru amintirile pe care mi le treziți;

- Pentru că-mi faceți zilele palpitante, pline de îndoială și agitație (e minunat ca, atunci când te grăbești să ieși din casă și să ajungi undeva, în acest oraș unde se circulă impecabil, să descoperi că ai nevoie de timp să-ți „prepari" un duș ad-hoc, cu oală, lighean și ibric);

- Pentru că aveți grijă de condiția mea fizică (nu-i puțin lucru să cari de cel puțin două ori pe zi câte o oală mare, plină cu apă fiartă);

- Pentru că m-ați făcut să redescopăr fluiditatea și bogăția limbii române, precum și propria creativitate (nu știam că pot înjura fără să mă repet vreme atât de îndelungată, ori de câte ori se întâmplă să răsucesc robinetul și, în loc de apă caldă, să fiu răsplătită cu un gâlgâit care sună a râs zeflemitor);

- Pentru că (sunt convinsă) nu ne veți taxa pentru apă caldă și căldură pe lunile septembrie și octombrie, când ați furnizat apă caldă mai puțin de cincisprezece zile din treizeci. Acelea ar trebui să fie „din partea casei", ca reparație morală.

Vă scriu aceste rânduri și ca să vă anunț că vă voi reclama la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului. Faptul că vă intitulați „Regie Autonomă" nu înseamnă că nu sunteți un furnizor de servicii ca oricare altul, supus legilor din această țară.

Vă scriu și ca să vă spun dumneavoastră, celor din conducerea RADET, că sunteți de o incompetență cum rar mi-a fost dat să văd. Îi compătimesc pe subalternii dumneavoastră aproape la fel de mult ca pe noi, cei care depindem de așa-zisele „servicii" pe care (nu) ni le furnizați.

Vă las acum, merg să pun o oală pe foc.

Centenar fericit tuturor!”, a scris Laura Nureldin.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26