Lady Gaga a reușit din nou să capteze atenția publicului cu o strategie de promovare inedită. Duminică seară, în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor Grammy 2025, artista a lansat un nou single, „Abracadabra”. Piesa nu a fost interpretată pe scenă, ci a fost dezvăluită în timpul unei pauze publicitare, prin intermediul unui spot dedicat.
Single-ul face parte din viitorul album al lui Gaga, intitulat „Mayhem”, programat pentru lansare pe 7 martie. Deși publicul fusese anunțat anterior despre premiera piesei și a videoclipului, titlul a rămas un mister până în momentul difuzării.
Videoclipul melodiei „Abracadabra” readuce în prim-plan stilul inconfundabil al lui Lady Gaga din primii ani ai carierei sale. Încă de la primele secvențe, artista stabilește tonul printr-o replică memorabilă: „Categoria este... dansează sau mori”. Un comunicat de presă oficial descrie piesa ca fiind „o bătălie de dans între partea luminoasă și cea întunecată a lui Gaga”.
Regia videoclipului a fost realizată de Lady Gaga, alături de Parris Goebel și Bethany Vargas, iar coregrafia a fost dezvoltată împreună cu o echipă formată din 40 de dansatori. Styling-ul și costumele au fost coordonate de Peri Rosenzweig și Nick Royal, care au adăugat un element de sustenabilitate prin includerea unei pelerine albe reciclate, confecționate din rochii de mireasă vintage.
Lansarea-surpriză a noului single nu a fost singura apariție a lui Lady Gaga la gala Grammy. În deschiderea evenimentului, artista a urcat pe scena Crypto.com Arena alături de Bruno Mars pentru a interpreta „California Dreamin'”, celebra piesă a trupei Mamas and the Papas. Momentul a fost un tribut adus orașului Los Angeles, profund afectat de incendiile devastatoare din luna ianuarie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News