Klaus Iohannis explică în Croația de ce România nu s-a rebranduit pozitiv după 1989

Președintele Klaus Iohannis a explicat, pentru presa din Croația, de ce România nu a reușit să se rebranduiască într-o lumină pozitivă, la 25 de ani de la căderea comunismului.

"Pentru a promova un produs, chiar și o țară, ai nevoie de un program, ai nevoie de o abordare profesionistă și trebuie să pui toate acestea în practică, ceea nu prea s-a întâmplat în România.

Am avut diferite tentative de a crea un brand românesc, însă nu am avut și încercări serioase de a ne promova, de exemplu, ca destinație turistică, ceea ce chiar suntem: România are un potențial uriaș, doar că nu am reușit până acum să ne promovăm", a declarat Klaus Iohannis, citează ziare.com.

Președintele Klaus Iohannis se află, luni și marți, într-o vizită oficială în Croația, în cursul căreia a avut întrevederi cu omologul croat, Kolinda Grabar-Kitarovic, precum și cu premierul Zoran Milanovic, dar și cu președintele Saborului (Parlamentului), Josip Leko.

Klaus Iohannis, fără răspuns la o întrebare bună

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy