În cadrul Parlamentului European au avut loc dezbateri importante cu privire la efectele publicității în rândul copiilor. Astfel, s-a ajuns la concluzia că reclamele la alcool sunt foarte prezente și în mediul online, acolo unde nu există niciun fel de reglementări în acest sens.
Chiar acum s-a discutat la Parlamentul European o revizuire a Directivei Audiovizualului. Am abordat în mod special subiectul publicității la alimente nesănătoase și alcool. Au fost prezentate studii realizate de diverse universități.Unul dintre ele spune că 45 % din clipurile de pe youtube conțin referiri la alcool. Ele sunt urmărite de copii cu vârste între 10 și 15 ani," a spus Daciana Sârbu la DCNews Live.
Totodată, europarlamentarul a declarat că se ia în calcul interzicerea reclamelor la alimente nesănătoase și alcool în timpul zilei.
De vină este și publicitatea din timpul emisiunilor pentru copii. S-a propus din partea Parlamentului o interzicere a reclamelor la aceste alimente și la alcool, pe intervale orare unde copiii le pot viziona," a mai spus Daciana Sârbu.
Iată răspunsul complet:
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News