EXCLUSIV  UPDATE: Incident aviatic. Pilotul Osiceanu: Rămâne coșmarul posibil a se fi întâmplat dacă s-ar fi declanșat un incendiu sau o explozie

Incident aviatic! S-ar fi putut produce o mega tragedie, dar din fericire, evenimentul nu s-a soldat cu mari probleme. Pilotul Cezar Osiceanu ne-a povestit ce s-a întâmplat pe aeroportul din insula Malta. 
Incident aviatic! S-ar fi putut produce o mega tragedie, dar din fericire, evenimentul nu s-a soldat cu mari probleme. Pilotul Cezar Osiceanu ne-a povestit ce s-a întâmplat pe aeroportul din insula Malta. 

Incident aviatic! S-ar fi putut produce o mega tragedie, dar din fericire, evenimentul nu s-a soldat cu mari probleme. Pilotul Cezar Osiceanu ne-a povestit ce s-a întâmplat pe aeroportul din insula Malta. 

UPDATE:

”Noi detalii în acest incident :


1. Avionul a lovit nu doar o singură cisternă cu petrol, ci trei cisterne în total.


2. La bord nu erau pasageri sau echipaj de zbor.


3. Aeroportul a fost închis timp de o oră după incident, toate zborurile fiind redirecționate spre alte aeroporturi din zonă”.

Știrea inițială:

”Cu câteva ore în urmă, avionul companiei aeriene Ryanair, Boeing 737-800, frumos colantat cu mesajul publicitar “Ryanair - Europe’s favourite airline” (Ryanair, compania aeriană favorită a Europei) a început tractarea pe aeroportul din insula Malta situat la doar 6 km de capitală La Valleta.

Brusc, bara de tractare s-a rupt, iar avionul a lovit, spre norocul tuturor celor prezenți, doar cabina cisternei de alimentare cu petrol. Din fericire, nu s-au înregistrat alte avarii, nu sunt persoane rănite și o comisie va investiga incidentul.

Rămâne însă coșmarul posibil a se fi întâmplat dacă s-ar fi declanșat un incendiu sau o explozie și multe întrebări precum:

În cazul unei explozii, care ar fi fost timpul minim de intervenție a pompierilor?

Oare nu trebuie revizuite procedurile de tractare în general?

Exista, în cabina avionului, un pilot? Un mecanic autorizat? Altă persoană calificată? Dacă da, atunci de ce nu a acționat imediat, după ruperea barei de tractare, frânele de serviciu și/sau cea de parcare, fapt ce ar fi stopat alunecarea avionului și lovirea cisternei cu petrol? 

Comisia de anchetă va stabili, sper eu, aceste lucruri, dar până atunci vedem că și dacă pandemia de Covid a pus la sol 90% din traficul aerian raportat la cel din 2019, riscul în aviație rămâne și pleacă de la orice amănunt relativ insignifiant!”, a spus pilotul Cezar Osiceanu pentru DC News.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play




Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy