Ikea îşi ajută angajaţii cu bani şi reduceri mai mari de preţuri la achiziţiile din magazine

Sursă foto: Pexels
Sursă foto: Pexels

Ikea, cel mai mare retailer de mobilier din lume, a decis să lanseze un fond social cu o valoare de 10 milioane de euro şi de asemenea să ofere angajaţilor reduceri mai mari de preţuri la achiziţiile din magazine, în ideea a-şi ajuta salariaţii să facă faţă creşterii costului vieţii, transmite Reuters.

 

Ingka Group, care deţine cea mai mare parte a magazinelor Ikea, inclusiv cele din Europa, principala piaţă a grupului, a precizat că fondul social îi va sprijini pe angajaţii care se confruntă cu cele mai mari dificultăţi financiare pe parcursul anului fiscal care se va încheia în luna august 2023.

"Fiecare ţară din cadrul Ingka Group va oferi sprijin angajaţilor care ar putea avea nevoie de asistenţă financiară, de exemplu, pentru a-şi plăti facturile la electricitate sau costurile pentru locuinţă", a informat compania suedeză într-un comunicat de presă publicat joi.

Cu toate acestea, compania nu a oferit o serie de detalii importante, precum care este suma pe care un angajat o poate primi şi care este limita până la care se pot depune solicitări de ajutor.

De asemenea, firma care are aproximativ 170.000 de angajaţi în 31 de ţări a informat că va dubla reducerile de preţuri, până la 30%, oferite salariaţilor la cumpărarea de alimente de la restaurantele din cadrul magazinelor Ikea, precum şi pentru mai mult de 2.000 de produse care permit realizarea de economii la energie precum becuri.

"Criza costului vieţii afectează în mod serios foarte mulţi oameni. Vrem să fim în măsură să ne sprijinim angajaţii în această perioadă", a informat retailerul.

Companiile din întreaga Europă au început să implementeze măsuri pentru a-şi ajuta angajaţii să facă faţă costurilor la alimente şi energie pe parcursul iernii.

Grupul suedez Ingka este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care deţin şi operează Ikea în baza unor acorduri de franciză cu Inter Ikea Systems BV. Grupul Ingka are trei domenii de activitate: Ikea Retail, Ingka Investments şi Ingka Centre. Grupul Ingka este un partener strategic în sistemul de franciză Ikea, operând 378 de magazine Ikea în 30 de ţări.

Vânzări record înregistrate de Ikea, în ciuda scăderii de încredere a cumpărătorilor. Retailerul suedez profită de inflația galopantă

Grupul suedez Ikea a anunţat joi vânzări anuale record pe măsură ce majorările de preţuri şi efectele generate de eliminarea restricţiilor din timpul pandemiei au compensat pentru problemele de aprovizionare, scăderea încrederii consumatorilor şi ieşirea grupului de pe piaţa din Rusia, transmite Reuters.

Inter IKEA, francizorul pentru cel mai mare retailer de mobilier din lume, a precizat că vânzările la toate magazinele IKEA precum şi vânzările online au crescut cu 6,5% în exerciţiul fiscal încheiat la finele lunii august, până la 44,6 miliarde de euro.

"Inflaţia şi problemele de pe lanţurile de aprovizionare au afectat vânzările în anul fiscal 2022 şi au dus la o creştere a costurilor şi preţuri mai mari. Aceasta înseamnă că vânzările au crescut în termeni financiari dar cantitativ, vânzările nu au crescut", a precizat Ikea într-un comunicat de presă.

Separat, Ingka Group, care deţine cea mai mare parte a magazinelor Ikea, inclusiv cele din Europa, principala piaţă a grupului, precum şi cele din Rusia, care au fost închise, a precizat că vânzările sale au crescut cu 5,6%, până la 39,5 miliarde de euro.

Directorul general de la Inter IKEA, Jon Abrahamsson a precizat că grupul nu are altă alegere decât să majoreze preţurile în acest an, în contextul inflaţiei, punând capăt mai multor ani de stabilitate a preţurilor.

"Din păcate nu putem ignora creşterea costurilor cu materiile prime şi transportul", a subliniat Jon Abrahamsson. Acesta a adăugat că accesibilitatea produselor Ikea este mai importantă ca niciodată în contextul scăderii încrederii consumatorilor şi înmulţirii temerilor privind o recesiune globală.

"Vedem asta în gama noastră de produse cu preţuri reduse, care reprezintă jumătate din gama noastră, şi care înregistrează performanţe superioare acum. Oamenii pur şi simplu caută preţuri bune", a spus directorul de la Inter IKEA.

La începutul lunii şi divizia Ikea România a informat că a înregistrat o creştere de 2,5% a vânzărilor totale, respectiv de peste 13% pentru comerţul online, şi o cifră de afaceri care a depăşit un miliard de lei, în anul fiscal 2022, comparativ cu anul precedent. Peste 4,5 milioane de oameni au vizitat magazinele din România, iar magazinul online a avut peste 31,2 milioane de vizitatori.

Grupul suedez Ingka este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care deţin şi operează Ikea în baza unor acorduri de franciză cu Inter Ikea Systems BV. Grupul Ingka are trei domenii de activitate: Ikea Retail, Ingka Investments şi Ingka Centre. Grupul Ingka este un partener strategic în sistemul de franciză Ikea, operând 378 de magazine Ikea în 30 de ţări.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel