IKEA îndeamnă toți clienții care dețin un anumit produs din magazin să nu-l mai utilizeze: Ne cerem scuze

Sursă foto: Pexels
Sursă foto: Pexels

IKEA face un apel către clienți.

IKEA îndeamnă toți clienții care dețin o oglindă LETTAN vizată să nu o mai utilizeze și să comande accesorii de fixare pe perete, de schimb, gratuit.

„Siguranța clienților este prioritatea principală la IKEA. Așadar, anunțăm o campanie de rechemare în vederea reparării pentru oglinzile LETTAN cu marcaj de dată înainte de 2105 (AASS) și inclusiv, ca urmare a riscului de rupere a accesoriilor de fixare pe perete.

IKEA dezvoltă produsele utilizând un program riguros de evaluare a riscurilor și de testare, pentru a se asigura că acestea respectă toate legile și standardele aplicabile pe piețele unde sunt vândute.

În pofida acestui fapt, ni s-a adus la cunoștință faptul că unele dintre accesoriile de fixare pe perete a oglinzilor LETTAN s-au rupt. Acest lucru a dus la căderea neașteptată a unor oglinzi. Prin urmare, îndemnăm toți clienții care dețin o oglindă LETTAN vizată să nu o mai utilizeze și să comande noi accesorii de fixare pe perete, gratuit.

Accesează www.IKEA.ro sau contactează IKEA la (021-407.45.32), pentru a comanda numărul necesar de accesorii de fixare, de schimb, cu numărul de articol 139298/1.

IKEA își cere scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de această campanie de rechemare în vederea reparării”, a transmis IKEA.

2. -imagine fara descriere- (ikea-oglinda_23300500.jpg)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel