Clubul de fotbal Paris Saint-Germain a anunţat că a vândut în mai puţin de o jumătate de oră cele 1.000 de tricouri pe care era imprimată imaginea catedralei Notre-Dame, devastată de un incendiu pe data de 15 aprilie.
Clubul de fotbal a anunțat pe contul de twitter că veniturile urmează să fie donate unor asociaţii legate de pompieri '500 pe Internet, 250 în Megastore şi 250 pe Champs. Vă mulţumim pentru solidaritatea voastră', a adăugat PSG.
Echipa lui Neymar a purtat acest tricou omagial, pe care era imprimată imaginea edificiului parizian, în locul numelui sponsorului oficial, duminică seara, la meciul cu AS Monaco (3-1), la finalul căruia PSG şi-a asigurat al optulea titlu de campioană a Franţei din istoria sa. Pe spate, în locul numelui jucătorilor, era scris de asemenea 'Notre-Dame'.
Conform AFP, fiecare tricou a costat 100 de euro, iar întreaga sumă rezultată va fi vărsată 'asociaţiilor legate de pompieri', după cum a explicat clubul din Hexagon. Paris Saint-Germain a adus, de asemenea, un omagiu duminică pompierilor care au luptat împotriva incendiului de la celebrul monument parizian, produs pe 15 aprilie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu