"Fear the Walking Dead", produs de AMC, a devenit serialul cu cel mai bun debut din istoria televiziunii prin cablu.
Potrivit companiei Nielsen, episodul-pilot al serialului "Fear the Walking Dead", care a avut o durată de 60 de minute, a devenit noul număr 1 mondial în privinţa lansărilor de seriale realizate de televiziunile prin cablu, informează Mediafax.
Primul episod din "Fear the Walking Dead" a fost vizionat duminică seară de un număr record de 10,1 milioane de telespectatori. Potrivit revistei Variety, 6,3 milioane dintre aceştia au fost telespectatori cu vârstele cuprinse în intervalul 18-49 ani.
Precedentul record de audienţă stabilit de episodul-pilot al unui serial produs şi difuzat de un post de televiziune prin cablu a fost realizat în 2008, când o producţie a TNT, "Raising the Bar", a fost vizionată de 7,7 milioane de telespectatori în seara premierei.
În ceea ce priveşte segmentul demografic 18-49 ani, fostul record de audienţă aparţinea serialului "Better Call Sall" (4,4 milioane telespectatori), produs tot de AMC, şi a fost stabilit la începutul acestui an. De altfel, AMC deţine trei producţii în topul 5 al celor mai bune debuturi din istoria televiziunii prin cablu, în care "The Walking Dead" ocupă poziţia a cincea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu