Victor Dobre, Director Executiv al IAA România, a oferit o veste extrem de bună, în contextul în care restricțiile continuă în România pe fondul pandemiei.
„După data de 15 mai, vom renunța la restrângerile care privesc persoane, deci nu vom prelungi restricții de deplasări, vom putea să ne deplasăm în spații publice fără să trebuiască să declarăm în prealabil unde mergem și de ce mergem. Pentru protecția generală a populației, multe restrângeri vor rămâne în vigoare după 15 mai, precum interdicțiile de manifestări și adunări publice", a declarat, miercuri, președintele Klaus Iohannis.
În urma acestui anunț, Victor Dobre a spus: „Era de așteptat. Toată industria muzicală și industria de evenimente o vedea venind. Oamenii nu au stat degeaba. Sunt la curent cu câteva proiecte importante care sunt, în momentul acesta, în curs de dezvoltare. Proiecte care își propun să transfere în online evenimente uriașe care, în mod normal, se întâmplau offline, păstrând engagement-ul cu consumatorii. Nu pot să vă dau mai multe detalii, dar, cu siguranță, într-un interval foarte, foarte scurt de timp, vor apărea niște surprize uluitoare."
„Mai mult decât atât, noi, la IAA", a continuat Victor Dobre, „săptămânile trecute, am organizat un webinar cu trei dintre reprezentanții din zona cea mai afectată a industriei de publicitate, și anume evenimentele, concertele, și agențiile de evenimente în retail. Tema dezbaterii a fost cum translatezi un food truck în online. Participanții au fost împărțiți în grupuri moderate de specialiștii noștri, iar soluțiile care au venit au fost pur și simplu uluitoare! Nimeni nu știa ce se va întâmpla, a fost un experiement și pentru noi. Toată lumea a fost surprinsă de rezultate."
„Vestea bună e că se poate!", a conchis acesta.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News