Dieta cu miere, rezultate surprinzătoare

Dana Lascu / 14 sep 2018 / 16:43 Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Dieta cu miere este reconfortant de simplă: vă propune o alimentație sănătoasă, de calitate, având în centru mierea. Garantează o slăbire de minimum 6 kilograme pe lună, dar are și numeroase beneficii: veți dormi ca un prunc, arzând calorii pe timpul nopții, veți fi mai fericiți și mult mai sănătoși, iar nivelul stresului va scădea, ceea ce reduce riscul bolilor degenerative, cum ar fi diabetul, bolile cardiovasculare și Alzheimer. 

Nu trebuie să vă înhămați la o dietă drastică, numărându-vă fiecare calorie. Și, categoric, nu v-ți dori să faceți provizii de produse de slăbit, și nici nu trebuie să vă supuneți unui regim de grăunțe maronii și amare, renunțând la tot ce este dulce și gustos. 

Dacă evitați zahărul și mâncarea nesănătoasă și urmați Dieta cu miere, veți slăbi 1,3 kilograme pe săptămână sau 6 kilograme pe lună. Veți dormi ca un prunc, arzând calorii pe timpul nopții. Și, ca un bonus special, veți fi mai fericiți și mult, mult mai sănătoși, deoarece creierul dumneavoastră nu mai este înfometat. Aceasta înseamnă că nivelul stresului va scădea și veți face tot ce se poate pentru a vă proteja împotriva bolilor degenerative, cum ar fi diabetul, bolile cardiovasculare și Alzheimer”, arată farmacistul expert în nutriție Mike McInnes, autorul unei cărți pe marginea dietei cu miere. 

Calitățile nebănuite ale mierii

1. Mierea poate proteja inima - studiile arată că are proprietăți antiadrenalină; 

2. Mierea poate scădea tensiunea arterială; 

3. Mierea poate reduce nivelul glucozei din sânge; 

4. Mierea este un antioxidant; 

5. Mierea vindecă insomnia; 

6. Mierea protejează creierul - pentru că aprovizionează constant cu combustibil celulele de nutriție ale creierului; 

7. Mierea poate îmbunătăți controlul greutății; 

8. Mierea influențeză pozitiv memoria și capacitatea de a învăța - deoarece întreține funcțiile creierului; 

9. Mierea protejează stomacul - inhibă răspândirea bacteriei Helicobacter pylori, responsabilă, se pare, de declanșarea ulcerului gastric; 

10. Mierea protejează ficatul; 

11. Mierea are proprietăți antibacteriene - mierea de Manuka a fost folosită în spitale împotriva infecțiilor cu bacterii stafilococice rezistente la antibiotice; 

12. Mierea are proprietăți antivirale; 

13. Mierea are proprietăți antifungice; 

14. Mierea are proprietăți antiinflamatorii; 

15. Mierea poate avea efecte antitumorale. 

Ce presupune dieta cu miere

Regula numărul 1: În primul rând și cel mai important este că trebuie să înlocuiești tot zahărul din meniul zilnic cu miere. Practic, trebuie să alegi alimente proaspete și neprocesate, iar în loc de zahăr să folosești miere, aceasta este faza 1.

Dacă vreți să dați mai multe kilograme jos, treceți la Faza a doua, care implică schimbări de dietă suplimentare: - cum ar fi să optați complet pentru carbohidrații din făină integrală și să vă rezwervați o zi pe săptămână în care să nu consumați deloc carbohidrați.

Când mâncăm miere, moleculele de zaharuri sunt absorbite în sânge și ajung întâi în ficat. Acolo sunt extrase particulele de fructoză, transformate în glucoză și ascunse în depozitele de glicogen ale ficatului. Fructoza activează, totodată, mecanismele care atrag și mai multă glucoză în ficat. Asta înseamnă că depozitele de glicogen din ficat se umplu până la refuz - mult mai eficient decât atunci când mâncăm zaharuri obișnuite, motiv pentru care această rezervă de glicogen este mult mai stabilă decât una creată de zahărul simplu. Deoarece zaharurile sunt extrase din sânge și depozitate în ficat, orgganismul nu are ocazia de a înregistra o creștere bruscă a nivelului de glucoză în sânge, iar pancreasul nu este nevoit să declanșeze secreția unor cantități mari de insulină. Mai mult, dacă mușchii dumneavoastră nu mai au combustibil și încep să golească rezervele de glicogen ale ficatului, mierea are capcitatea de a a reține acel glicogen și de a-l păstra pentru a fi folosit doar de creier”, arată nutriționistul Mike McInnes. 

Regula numărul 2: o băutură cu miere în fiecare noapte, înainte de culcare

El arată, apoi, că 1-2 linguri de miere (poate fi și diluată cu apă) luate înainte de culcare îți vor face somnul liniștit, iar organismul va consuma caloriile din alimentele mâncate peste zi. 

Expertul arată că mierea este și un excelent combustibil, având o cifră octanică ridicată. Este „perfectă pentru alimentarea atât a mușchilor, cât și a creierului în timpul exerițiilor fizice”, arată Mike McInnes. 

Regula numărul 3: eliminați complet junk-food.

Asta însemană că trebuie să cercetați cu atenție orice aliment ambalat sau care provine de la un fast-food. Evitați, așadar, chipsurile, băuturile carbogazoase, dulciurile/ciocolata, alimentele prăjite, alimentele procesate, mâncarea de tip fast-food, prăjiturile și produsele de patiserie, arată Mike McInnes, în cartea sa „Dieta cu miere”, apărută în România la editura Meteor Publishing. 



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26