Dieta Cambridge. Mănănci dulce și slăbești

Dieta Cambridge
Descriere foto: Dieta Cambridge

Kilogramele în plus pot fi o mare problemă pentru foarte multă lume. Fie că aleg să scape de kilogramele în plus pentru un eveniment important, fie pentru o perioadă mai lungă, curele de slăbire fac parte din viețile multora.

Una dintre cele mai faimoase diete din lume și care dă rezultate este programul Cambridge.

Ce presupune programul Cambridge de slăbire?


Această metodă a fost concepută pentru persoanele care au reale probleme cu greutatea, însă poate fi urmată pe termen scurt și de cele care vor să dea jos câteva kilograme.

Spre deosebire de alte diete, cu ajutorul programului Cambridge, corpul va arde grăsimile, însă nu va afecta și masa musculară. Prin intermediul procesului de cetoză, aflat la baza programului Cambridge, corpul va fi obligat să își folosească depozitele de grăsime pentru a înlocui absența carbohidraților și lipidelor, fără a pierde însă din masa musculară.

Dieta Cambridge oferă o cantitate suficientă de proteine, astfel încât corpul să nu ardă proteinele în locul lipidelor.

Meniul dietei este format din supe (cu arome variate), shake-uri, batoane și porridge.

Programele Cambridge Weight Plan


Dieta hipocalorică


Pasul 1- Este faza de început, recomandată în special persoanelor care doresc să piardă mai multe greutate. Este alcătuită din două faze:

Singura Sursă - Durata minimă este de o săptămână și cea maximă de 12 săptămâni. În această perioadă se vor consumă zilnic între 415 și 554 de calorii, furnizate strict de meniul special Cambridge. Acesta presupune consumul a 3-4 pliculețe de supă și shake pe zi.

Singura Sursă Plus - Perioada recomandată pentru urmarea acestui pas variază între o săptămână și 12 săptămâni, iar numărul de calorii furnizate organismului zilnic este de 615 calorii. Se vor consuma trei plicuri pe zi și o masă de 200 de calorii sau patru plicuri pe zi și 200 de mililitri de lapte degresat.

Dieta moderat hipocalorică


Pasul 2 - Dieta de 810 calorii se ține minim o săptămână și se pot consuma trei plicuri pe zi și alimente bogate în proteine, lapte degresat și legume.

Pasul 3 - Dieta de 1000 de calorii - Se urmează minim două săptămâni, timp în care sunt permise două plicuri Cambridge pe zi, lapte degresat, mic dejun și salate la prânz și cină.

Dieta non-hipocalorică


Pasul 4 - Dieta de 1200 de calorii: Sunt necesare minim două săptămâni pentru a obține rezultate, timp în care se vor consuma două plicuri pe zi, lapte degresat.

Pasul 5 - Dieta de 1500 de calorii: se poate urma minim două săptămâni, timp în care se consumă un plic pe zi și, pe lângă mic dejun, prânz și cină, este permisă și o gustare.

Pasul 6 - Dieta de 1500 +: Poate fi urmată pe o perioadă nedeterminată de timp și se consumă produse la alegere.

VEZI ȘI Dr. Anca Hâncu: De Crăciun, cum mănânci din toate și nu te îngrași. Sfaturile nutriționistrului, Ep.1

CITEȘTE ȘI DIETĂ de Crăciun. NIMIC nu e INTERZIS, nutriționist sfaturi cheie


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24