Dieta 10X10. Slăbește 10 kilograme în 10 zile. Meniul complet

Denisa Zamfir / 24 ian 2019 / 10:23 Salveaza PDF Comentarii
Dietă
Descriere foto: Dietă

Dieta 10x10 te ajută să scapi de zece kilograme în zece zile, însă trebuie însă să urmezi cu exactitate fiecare pas. 

Pe parcursul celor zece zile trebuie să elimini complet din alimentație: făina, dulciurile (inclusiv îndulcitorii), produsele lactate grase, cârnații, mezelurile, pateul, creveții, calamarii, cerealele, sucurile (inclusiv cele de fructe), alcoolul, legumele bogate în amidon (cartofi, sfeclă, morcovi, etc.), fasolea, porumbul, produsele fast-food.

Iată meniul complet, pe zile. După ce se termină prima săptămâna, se reia procesul până la zece zile.

Luni


Micul dejun: unul sau două ouă moi, o salată de legume proaspete (roșii, castraveți, varză chinezească, semințe germinate, ierburi) cu ulei de măsline. Ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.

Gustare: 45 de grame de brânză slabă între două frunze de salată verde.

Prânz: piept de pui la grătar, salată de legume proaspete (roșii, castraveți, salată verde, ridichi, semințe germinate) cu ulei de măsline. Ceai verde sau cafea fără lapte și fără zahăr.

Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.

Cină: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, legume coapte (roșii, dovlecei, vinete, conopidă) cu ierburi și brânză slabă rasă.

Marți

 

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii și ierburi, iaurt natural cu fructe proaspete de pădure, ceai verde sau cafea fără lapte sau zahăr.

Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.

Prânz: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, iahnie de legume (dovlecei, roșii, broccoli, praz).

Gustare: roșii sau castraveți umpluți cu 45 de grame de brânză frecată cu ierburi.

Cină: vită la grătar, salată de legume (castraveți, roșii, spanac, rucola, avocado) cu ulei de măsline, ceai verde fără zahăr.

Miercuri


Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii și ierburi, 45 de grame de brânză slabă, între două felii de țelină, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.

Gustare: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete.

Prânz: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, supă de legume (praz, broccoli, roșii, ierburi).

Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.

Cină: file de porc la grătar, varză pe abur cu ulei de măsline, ceai verde.

Joi


Micul dejun: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete, unul sau două ouă fierte, ceai verde sau cafea fără lapte și zahăr.

Gustare: 45 de grame de brânză slabă între două felii de țelină.

Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, salată de legume (castraveți, varză, ridichi, ierburi) cu ulei de măsline.

Gustare: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete.

Vineri


Micul dejun: brânză de vaci slabă, fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.

Gustare: salată Caesar cu piept de pui la grătar sau fiert.

Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, salată de legume (castraveți, varză, ridichi, ierburi) cu ulei de măsline.

Gustare: 3 sau 4 sushi (roll) dietetice.

Cină: vită la grătar, sparanghel gătit pe abur cu brânză slabă, rasă, ceai verde fără zahăr.

Sâmbătă


Micul dejun: brânză de vaci slabă, fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.

Gustare: piept de pui, salată „Salsa" din legume proaspete.

Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, supă-cremă de ciuperci.

Gustare: 45 de grame de brânză, slabă, rasă, între două felii de țelină.

Cină: piept de pui la grătar, sparanghel gătit pe aburi cu brânză slabă rasă, ceai verde fără zahăr.

Duminică


Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii, ierburi, iaurt natural cu fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.

Gustare: salată „Caesar" cu dressing dintr-o linguriță de ulei de măsline, suc de lămâie și mirodenii.

Cină: piept de pui la grătar, cremă guacamole, ceai verde fără zahăr.

Dieta este alcătuită din multe proteine. Astfel, se stimulează doar arderea țesutului adipos, și nu și a masei musculare.

Pentru a nu acumula kilograme după această dietă va trebui să introduceți cu atenție alte produse alimentare. De asemenea, important este ca cina să rămână una foarte ușoară: proteine slabe și legume ce nu conțin amidon.

Sursă dietă: fasingur.info

Vezi și: Dieta cu ardei gras. Slăbește 5 kilograme în 7 zile, sănătos și fără efort


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24