Consiliul Concurenţei, telecomunicaţii, cât de uşor te poţi dezabona

hoti_cabluri
hoti_cabluri

Dezabonarea de la serviciile de telecomunicaţii este foarte greoaie, începând cu etapa furnizorului, până la implementarea cererii clientului, se arată într-un raport al Consiliului Concurenţei remis Agerpres.

"Întregul proces de dezabonare este unul greoi începând cu etapa de contactare a furnizorului, în vederea notificării cu privire la dezabonare, până la implementarea cererii clientului. (...) Rata mare de concentrare pentru primii trei furnizori evidenţiază caracterul de oligopol al pieţelor: 80% la televiziune, 83% la internet fix şi 94,5% la telefonie fixă", se arată în document.

Raportul propune ca, în cazuri ulterioare supuse atenţiei autorităţii de concurenţă, să fie luată în considerare posibilitatea examinării segmentate a serviciilor furnizate de companiile implicate pentru a se evidenţia poziţia deţinută de acestea pe fiecare din serviciile unice şi tipurile de combinaţii de servicii şi pentru a identifica posibilităţile reale de alegere ale consumatorilor.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel