Comoara hoților de motorină de la depoul CFR Timișoara

Crişan Andreescu / 15 apr 2016 / 10:08 Salveaza PDF Comentarii
Foto: pressalert.ro
Foto: pressalert.ro

Procurorii  DIICOT Timişoara au  scos la iveală detalii despre tupeul incredibil cu care acţionau membrii grupării din "dosarul motorina" de la depoul CFR Timișoara,  dar şi despre luptele care se dădeau pentru influenţă şi putere. În urma perchezițiilor, toți  suspecții au fost reținuți, scrie pressalert.ro.

Joi,  toată conducerea Depoului de locomotive Timişoara, liderul de sindicat, 22 de mecanici, patronul unei firme şi un poliţist au fost ridicaţi fiind acuzaţi că au furat din rezervoarele CFR motorină de aproximativ un milion de euro conform primelor estimări.

Percheziţiile din incinta depoului au scos la iveală că  un rezervor dezafectat, care era folosit în urmă cu câţiva ani pentru alimentarea maşinilor, a fost legat la rezervoarele unde era motorina pentru locomotive. De aici, cu ajutorul unui furtun, motorina ajungea câteva sute de metri mai încolo la firma lui Liviu Martin, care era cel care se ocupa de vânzarea combustibilului furat.

[citeste si]

Interesant este că anul trecut Liviu Martin a reclamat Poliţei Timiş faptul că hoţii l-au prădat şi i-au furat nu mai puţin de 150.000 de euro. Rezervorul fantomă folosit pentru transferul motorinei era chiar lângă clădirea unde-şi are biroul gestionarul şef Gheorghe Borza în biroul căruia s-au găsit 100.000 lei cash şi valută. De altfel, din casele acestuia au mai fost ridicaţi 130.000 euro, 8.000 lire sterline şi 3.000 de dolari.

Anchetatorii au mai descoperit şi 24 de ducaţi de aur Franz Josef mari. Comoara a fost, de asemenea, ridicată de către poliţişti.

Cum controla sidicalistul şef Boloş situaţia

O parte dintre mecanicii audiaţi au recunoscut faptul că de fiecare dată consumul locomotivelor era supradimensionat, uneori în documente cantitatea alimentată fiind "umflată" şi cu 30% şi că plăteau lunar o "cotizaţie" liderului de sindicat Ioan Boloş. Monitorizarea acestuia a scos la iveală faptul că Boloş avea grijă ca atunci când interesele gruupului erau în pericol să-i avertizeze pe cei de la regionala CFR Timişoara că există riscul declanşării unor greve şi va fi paralizată întreaga activitate. 

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.29