Nicușor Dan a primit, de la startul campaniei electorale, donaţii în valoare totală de peste 241.000 de lei. În precampanie suma s-a ridicat 682.000 de lei.
Marii donatori pentru campania electorală a lui Nicușor Dan sunt, potrivit Digi24:
Nicolae Raţiu, fiul lui Ion Raţiu
Florin Talpeş, creator Bitdefender
Iulian Stanciu, manager Emag
Sir George Iacobescu, CEO Canary Wharf
Alexandru Lăpuşan, CEO Zitec
Horina Manda, Axxess Capital
Alte 400 de persoane au făcut donaţii online pentru campania USB, însă valoarea acestor donaţii este sub 10.000 de lei.
Nicușor Dan declarat, pentru dcnews.ro, cu privire la cei care-i i-au donat bani: "Sunt oameni din lumea de afaceri, pe care i-am cunoscut în ultimii ani. În campania din 2012, am organizat, în luna martie sau aprilie 2012 sau poate februarie, o întâlnire cu foarte mulți oameni de afaceri pe care nu-i cunoșteam. Tot ce știam eu și colaboratorii mei era că au afaceri curate în România, cu unii dintre ei am mai păstrat legătura și unii dintre ei mi-au donat acum bani, mie sau partidului".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News