Cine este în spatele ONG-ului care vrea închiderea Antena 3, România TV și B1 TV

DCNews Team / 26 ian 2017 / 09:33 Salveaza PDF Comentarii

S-a aflat cine se ascunde în spatele cererii de boicot pentru televiziunile Antena 3, România TV și B1 TV. 

În spatele cererii pentru boicotarea financiară a televiziunilor Antena 3, România TV, și B1TV s-ar afla un ONG finanțat de Fundația Soroș, relatează Grupul de Investigații Politice. 

"Un ONG din România, finanțat în exclusivitate de Soroș, a lansat un apel pentru suprimarea posturilor Antena 3, RTV și B1 TV. Apelul lansat de ONG-ul românesc Frontline Club Bucharest este cu atât mai sinistru cu cât ONG-ul este finanțat prin Programul pentru jurnalism independent al Open Society Foundations (Fundația Soroș). Programul fundației Soroș are ca scop principal tocmai susținerea „libertății de exprimare” și a „diversității opiniilor” " se arată în postarea de pe pagina de facebook a Grupului de Investigații Politice.

Iată ce spune jurnalistul Victor Ciutacu pe blogul său:

"Unealta e o bizară trecută prin presă (fără urme vizibile) și publicitate, iar mijlocul de presiune e un ONG finanțat exclusiv de Soros. E al doilea șantaj masiv de același tip, combinat cu asaltul asupra CNA, după cel similar cu obiect, la vremea respectivă, doar Antena 3," notează Ciutacu.

Iată fotografia publicată de GIP: 

(oar_w460)

Te-ar putea interesa






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25