În ultimii cinci ani de zile Apple a deţinut titlul de cel mai valoros brand din lume, însă a pierdut această onoare în 2017.
Potrivit raportului Brand Finance Global 500 rankings, producătorul iPhone-ului a pierdut primul loc în favoarea lui Google, scrie Business Magazin.
Valoarea Apple a scăzut cu 27% la 107,1 miliarde de dolari ăn 2016, în timp ce Google a crescut la 109,5 miliarde de dolari.
Valoarea Amazon a crescut foarte mult (52%) atingând o sumă de 106,4 miliarde de dolari.
Opt din primele zece branduri din lume sunt din SUA.
Brandul coreean, Samsung (locul 6), este următorul cel mai puternic brand din lume care nu este din SUA, cu o valoare de 66,2 miliarde de dolari. Următorul pe listă este banca chineză ICBC (locul 10) cu o valoare de 47,8 miliarde.
De fapt, băncile sunt unul dintre cele mai proeminente businessuri, fiind cel mai valoros brand în opt ţări.
Urmează producătorii auto, Toyota (Japonia) şi BMW (Germania) în topul celor mai valoroase branduri din lume cu valori de 46,3 miliarde, respectiv 37,1 miliarde.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu