Ce se întâmplă când un om se bărbierește după 14 ani - Video

Foto: iqads.ro
Foto: iqads.ro

Răspunsul este oferit într-o reclamă-documentar realizată pentru compania Super-Pharm. BBR Saatchi & Saatchi Israel a hotărât să meargă pe o abordare cu totul diferită, în promovarea lamelor de bărbierit M6.

Rezultatul este un short de trei minute, "My new face", care arată surpriza pe care o are o familie cand tatăl decide să se bărbierească după 14 ani.

Ideea a venit în timpul brainstorming-ului, când un angajat din agenție și-a amintit că, în copilărie, abia și-a recunoscut tatăl când acesta s-a bărbierit după o lungă perioadă de timp.

Vezi și: O campanie de outdoor face furori pe internet - FOTO

"Formatul acesta presupune mai multe riscuri, așa că i-am spus clientului că s-ar putea să nu obținem nimic după multe eforturi. De altfel, am filmat trei documentare și doar unul dintre ele a ieșit bine. A fost o decizie curajoasă și, până acum, short-ul are 430.000 de vizualizări în mai puțin de o săptămână", povestesc cei de la BBR Saatchi & Saatchi, conform iqads.ro.

Creativii agenției au fost uimiți, de asemenea, de atașamentul pe care îl au oamenii față de bărbile lor: "le dă sentimentul siguranței. Este o exteriorizare a virilității. O sursă de autoritate".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel