Investigațiile vizează îndeosebi taxele de marketing plătite companiei Wizz Air de către Aeroportul Internațional Cluj-Napoca și tarifele aeroportuare reduse oferite de Aeroportul Transilvania Târgu Mureș transportatorilor aerieni care operează zboruri de pe aeroportul respectiv.
Directorul Aeroportului Internațional "Avram Iancu" din Cluj, David Ciceo, a declarat: "Este vorba de o reclamație neadevărată. Noi sprijinim această investigație, vom pune toate actele la dispoziție și se va dovedi că Aeroportul Cluj și Consiliul Județean Cluj a respectat integral legislația europeană în vigoare", scrie Agerpres.
"Pot să vă mai spun că la Timișoara au început investigația în 2011 și nu există niciun rezultat încă, deci este posibil să dureze 5 sau 6 ani. După rezultat există posibilitatea de apel, deci probabil după 10-15 ani vom avea un răspuns", a spus Ciceo.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News