Majoritatea firmelor care angajează personal pentru poziţiile entry level ţin cont în primul rând de atitudinea candidaţilor şi mai puţin de criterii precum nivelul de educaţie sau diploma de studii.
Şapte din zece firme care au făcut angajări, în 2011, au ţinut cont în primul rând de atitudinea candidaţilor, potrivit unui studiu recent comandat de HR Club, asociaţia directorilor de resurse umane, informează Realitatea.
Un alt criteriu considerat important de peste 60% dintre angajatorii de pe piaţa locală a fost capacitatea de comunicare a candidaţilor.
Alte criterii la angajare cerute de 30% dintre companii au fost recomandările candidaţilor şi rezultatele la testele de aptitudini. Angajatorii au mai ţinut cont şi de abilităţile tehnice şi nivelul de educaţie şi diploma de studii.
Criteriile care au contat cel mai puţin la angajare au fost abilităţile profesionale, potrivirea dintre angajat şi profilul jobului şi alte specializări sau cursuri absolvite de candidaţi.
Studiul mai arată că aproape jumătate dintre firmele de pe piaţa locală au recrutat personal pentru poziţiile entry level în prima parte a acestui an.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu