Cât costă fragmentele din meteoritul căzut în Rusia

asteroid-nasa-gaspra1

Oamenii din regiunea Celiabinsk din Rusia au văzut o oportunitate de a face bani din meteoritul care a cazut rănirea a peste 900 de oameni.

În timp ce oamenii de ştiinţă studiază meteoritul din Celiabinsk, populaţia a început o adevărate vânătoare de fragmente de piatră extraterestră. Pe internet deja sunt oferte de bucăţi de corp ceresc, costul cărora ajunge la 15 mii de dolari.

Traiectoria meteoritului din Rusia, un pericol pentru România. Scutul de la Deveselu este neputincios în fața meteoriților, susține un expert

Cercetătorii au descoperit în zona Lacului Cebarkul fragmente din meteoritul căzut vineri dimineaţa în Celiabinsk. Natura lor extraterestră este confirmată de studiile chimice, a declarat Viktor Grohovski, membru al Academiei Ruse de Ştiinţe pentru Meteoriţi de la Universitatea Federală din Ural.

Meteoritul face parte din clasa chondritului obişnuit, este un meteorit de piatră cu conţinut de piatră de aproximativ 10%. Cel mai probabil, lui i se va da denumirea de „meteoritul Cebarkul”.