Cannes Lions 2015: Trei campanii din România au fost premiate

[] []

24 iun 2015 / 09:52
Salveaza PDF Comentarii
Descriere foto:

Trei agenții românești au fost premiate în cadrul celui mai important festival de publicitate, Cannes Lions 2015, care se desfășoară între 19 și 25 iunie.

Campania „Donează Roșu pentru România”, realizată de Geometry Global pentru Observatorul Antenei 1, a fost recompensată cu medalia de argint la categoria Promo and Activation/Use of Broadcast in a Promotional Campaign.

Campania Vodafone - „Bunici de duminică”, realizată de McCann, a primit două Bronze Lions pentru categoriile Promo&Activation/Use of Social Platform, P&A/Commercial Public Services.

Tot cu bronz a fost premiată și campania Publicis de educare a șoferilor care nu poartă centură de siguranță #seatbeltb00bing, la categoria Promo&Activation/Use of Social Audience. Această campanie a fost sancționată recent de Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării, din cauza „conținutului misogin”.

Vezi detalii aici: Surpriză! Pe cine a amendat CNCD și care e motivul - Video

 

„Donează roșu pentru România” sau „The RBG News” este campania de mobilizare socială lansată de Geometry Global Bucharest împreună cu Observatorul Antenei 1, cu scopul de a-i determina pe românii să doneze sânge. Potrivit studiului de caz, 14 milioane de români au intrat în contact cu aceasta campanie în patru săptămâni. Realizatorii studiului de caz precizează, ca rezultat, creșterea cu 80% a actelor de donare de sânge. 

„Donează Roșu pentru România”:

„Bunici de duminică”:

#seatbeltb00bing:



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26