Când se lansează ZU TV. Vezi ce se va difuza la noua televiziune

mihai-morar
mihai-morar

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să aprobe transformarea Gsp TV în televiziunea generalistă pentru tineri Zu TV.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de joi, solicitarea societăţii Antena TV Group SA (controlată de familia Voiculescu) de modificare a denumirii serviciului de programe Gsp TV în Zu TV, de modificare a formatului de principiu al televiziunii din tematică-sportivă în generalistă, de modificare a siglei postului şi de modificare a grilei şi a structurii serviciului de programe, scrie Mediafax.

La şedinţa CNA de joi au fost prezenţi Mihai Morar, managerul proiectului Zu TV, Claudiu Oprea, Head of Production al Antena TV Group, Toni Teşiu, director de programe Radio Zu şi responsabil de conţinutul Zu TV, şi Mirela Bomboe, reprezentanta Antena TV Group la şedinţele Consiliului.

Potrivit dosarului depus la CNA, Zu TV va difuza producţie proprie (22%) şi producţii audiovizuale ale altor producători (78%). Grila televiziunii va include: programe de informare (3,50%), programe educative şi culturale (4,20%), filme (4,70%), programe de divertisment (77,80%), publicitate (9,80%).

VEZI ȘI: Veste bombă din Intact! Se închide un post tv. Ce se lansează în loc

"În principiu, Zu TV îşi doreşte să fie o extensie a unui brand care, în divertismentul ultimilor ani în România, a avut o creştere spectaculoasă, a avut o evoluţie foarte bună în targetul vizat şi de această televiziune, respectiv 15-35 de ani", a declarat Mihai Morar în faţa membrilor CNA.

Potrivit lui Mihai Morar, lansarea Zu TV face parte din strategia Antena TV Group de a se dezvolta în zona de divertisment.

El a mai spus că, în contextul actual al pieţei de televiziune, Gsp TV nu poate intra în concurenţă cu operatorii de cablu, care deţin propriile televiziuni sportive, pentru a licita pentru marile campionate de fotbal şi pentru alte competiţii sportive. "Tocmai de aceea, în ultimii ani, Gsp TV a încercat să aducă un conţinut extra fotbal generos, să schimbe orientarea, targetul vizând preponderent publicul masculin, însă, în contextul actual al pieţei, în care publicul este puternic orientat spre fotbal, o astfel de televiziune supravieţuieşte foarte greu", a spus Mihai Morar.

Morar a mai spus că Zu TV va fi o televiziune generalistă, pentru publicul 15-35 de ani. "Zu TV nu îşi doreşte să fie o televiziune muzicală, chiar dacă muzica va face parte din lifestyle-ul acestei staţii. (...) Vrem să aducem tot ce este relevant pentru acest public. Muzica face parte într-un procent foarte mare din viaţa şi pasiunile acestui target. Dincolo de muzică vorbim despre producţie proprie, de la talent show până la un show care îşi doreşte să îi ducă mai departe pe copiii care au fost remarcaţi la show-urile de talente din Antena Group, precum «Next Star»", a spus Mihai Morar.

VEZI ȘI: Anunțul făcut de Antena Group: Ce va difuza ZU TV

Potrivit lui Mihai Morar, planul de lansare al Zu TV coincide cu organizarea unui eveniment, gala Zu Music Awards (ZUMA), care se va desfăşura pe 3 aprilie, la Romexpo.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel