București, capitala umilirii și a frustrării

Un cititor DCNews atrage atenția asupra unei probleme majore în Captailă. El este nemulțumit de problema stațiilor de tramvai cu peroane înguste lipsite de balustrade de protecție. 

Deși e o problemă ce pune clipă de clipă în pericol viața pietonilor din păcate e mult prea puțin mediatizată spre deloc.Un coșmar ce parcă nu se mai termină!Vedeți Bulevardul Basarabia,Strada Barbu Văcărescu,Calea Giulești,Bulevardul Ion Mihalache,Calea Călărași, Bulevardul Bucureștii Noi, Calea Șerban Vodă, Bulevardul Gheorghe Șincai,Bulevardul Nerva Traian,Bulevardul Mărăști etc etc. Cât mai e până scăpăm de peroanele astea capcană??? La cât de "repede" merg lucrările de modernizare a liniilor de tramvai și de extindere a rețelei de transport subteran mai scăpăm la București de peroanele astea capcană la anul și la mulți ani. Vedeți Strada Dristorului,Șoseaua Pantelimon,M5. Să nu mai zic că în cadrul lucrărilor de extindere a M4 pe tronsonul 1 Mai Lac Străulești în urma refacerii carosabilului pe tronsonul dintre Bulevardul Ion Mihalache și Șoseaua Chitilei al Căii Griviței și pe tronsonul dintre Șoseaua Chitilei și Bulevardul Gloriei al Bulevardului Bucureștii Noi nu s-a construit linie de tramvai modernizată cu peroane lățite și lungite dotate cu bănci și cu copertine și cu balustrade de protecție, transportul cu tramvaiul desfășurându-se în continuare pe tronsoanele menționate în condiții periculoase.

Trotuarele, pericol public

În plus, deși linia 41 se pretinde a fi linie metrou ușor pe Bulevardul Mărăști sunt tot aceleași peroane capcană în stațiile Cașin și Agronomie. Lucrări făcute de mântuială. În altă ordine de idei. De anul trecut se zvonește reabilitarea podului feroviar peste Calea Griviței, proiect în cadrul căruia se intenționează instituirea unui sens giratoriu la intersecția Șoselei Chitilei cu Calea Griviței. Când vor începe lucrările de reabilitare a podului feroviar menționat??? La anul și la mulți ani. Să nu mai putem în calitate de pietoni circula pe străzile capitalei în condiții de siguranță din cauza bicicliștilor. Călăresc bicicletele pe trotuare și pe treceri de pietoni și pe aleile parcurilor periclitând traficul pietonal pe spațiile menționate. Vedeți trotuarele și trecerile de pietoni aferente Pieței Unirii, trotuarele și trecerile de pietoni aferente Pieței Romane, trotuarele și trecerile de pietoni aferente Pieței Victoriei, trotuarele și trecerile de pietoni aferente Pieței Aviatorilor, trotuarele și trecerile de pietoni aferente Pieței Charles De Gaulle, trotuarele și trecerile de pietoni aferente Pieței Arcului De Triumf, trotuarele și trecerile de pietoni aferente Pieței Presei Libere,aleile Parcului Herăstrău. De peroanele de tramvai înguste lipsite de balustrade de protecție nu au reușit să ne scape conducerile de până acum ale Primăriei Capitalei dar piste de biciclete pe trotuare și pe treceri de pietoni și pe aleile parcurilor au știut a face cu nemiluita. Sunt mai importante pistele de biciclete decât viața pietonilor în stațiile de tramvai. Pistă de biciclete pe trotuar e un paradox.Trotuarul e pentru pietoni și bicicleta e mijloc rutier.

[citeste si]

Vai și-amar viață de pieton la București. Să nu mai zic că mai sunt și bicicliști ce rulează cu bicicletele pe carosabil pe contrasens și bicicliști ce rulează cu bicicletele pe carosabil regulamentar până ajung în dreptul semaforului rutier ce indică roșu și când ajung în dreptul semaforului rutier ce indică roșu trec mai departe pe culoarea roșie a semaforului rutier în loc să aibă bunul simț să oprească la culoarea roșie a semaforului rutier. Nici la capitolul transport cu troleibuzul sau cu autobuzul nu ne lăudăm. Stăm îndesați în picioare în troleibuze și în autobuze RATB neavând troleibuze și autobuze articulate. În plus, în noua serie de autobuze ce va veni în curând doar 30 vor fi articulate și linii sunt mai multe.Primăria Capitalei pune mai mult accent pe transportul cu autobuze electrice în loc să pună accent pe condițiile de confort.Nici la capitolul trafic rutier nu ne lăudăm. Încă există trecere la nivel cu calea ferată pe fața capitalei.Cât timp există trecere la nivel cu calea ferată automat există și trafic rutier îngâtuit. Vedeți Strada Chitila Triaj, Șoseaua Gării Cățelu, Strada Dragonul Roșu, Strada Baicului, Prelungirea Ghencea, Strada Petricani, Șoseaua Andronache, Șoseaua București Chiajna. Așadar traficul rutier aglomerat al capitalei va fi rezolvat înlocuind toate trecerile la nivel cu calea ferată cu pasaje subterane și-sau supraterane.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel