Celebra companie britanică de televiziune și radio nu mai are nici bani și nici nu știe cum să atragă tineretul de partea sa.
BBC se confruntă cu o uriaşă provocare din partea "generaţiei smartphone", a declarat, joi, preşedintele corporaţiei, Sir David Clementi, citat de Press Association.
El a subliniat că trebuie făcute eforturi mai mari pentru a atrage audienţa din segmentul de vârstă 16-34 de ani. "Acest grup de vârstă reprezintă cea mai mare provocare pentru noi", a declarat el în cadrul conferinţei de primăvară "The Voice of the Listener and Viewer" (Vocea ascultătorului şi a telespectatorului).
[citeste si]
Viața se învârte în jurul telefonului inteligent
"Ei se uită mai puţin la televizor decât oamenii mai în vârstă şi ascultă mai puţin radio. Ei sunt generaţia smartphone şi percepţia lor asupra lumii este formată de social media. Aceasta este generaţia care nu-şi permite să piardă un singur lucru: smartphone-ul. Întreaga lor viaţă se învârte în jurul lui!", a subliniat David Clementi.
Reprezentantul BBC a dat însă asigurări că postul "nu-şi neglijează publicul mai în vârstă".
David Clementi a avertizat că venitul a scăzut în termeni reali în ultimul deceniu", iar capacitatea BBC de a finanţa conţinut britanic original s-a diminuat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News