EXCLUSIV  Bani europeni pentru idei româneşti. Regizor: Un succes prima mea experiență cu o instituţie publică

Loredana Brumă / 26 Martie 2019 / 13:43 Salveaza PDF Comentarii

Ministerul Fondurilor Europene a lansat, marţi, 26 martie, campania de comunicare "Bani europeni pentru idei româneşti", prima campanie de o astfel de anvergură din ultimii şase ani.

Materialele campaniei vor fi vizibile în principalele medii de comunicare, în toate regiunile de dezvoltare ale României, timp de cinci luni, începând cu 28 martie, până în luna august. 

Ultima campanie integrată pentru promovarea fondurilor europene a fost derulată în urmă cu şase ani, în anul 2013, de Ministerul Afacerilor Europene, Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale. 

"Este un proiect la care s-a muncit foarte mult. S-a materializat într-o campanie care înseamnă enorm pentru noi pentru că reflectă tot ce s-a întâmplat în ultimii ani, tot ce s-a finanţat din bani europeni" a spus Adriana Mărgărit, director de comunicare al Ministerului Fondurilor Europene. 

Scopul campaniei

 

Scopul acestei campanii a fost promovarea beneficiilor pe care fondurile europene le-au generat în România, în cei 11 ani de la aderare. 

Campania este una integrată, foloseşte un mix de comunicare care include următoarele medii: televiziune, radio, online, social media, panouri publicitare stradare, print.

"În luna aprilie se lansează primul spot, cel aferent Programului Operaţional Competitivitate, în luna mai avem promovarea Programului Capital Uman, în luna iunie avem promovarea Programului Operaţional Infrastructură Mare, în august avem promovarea ultimului spot, cel al programului Operaţional Asistenţă Tehnică. Acesta este programul care sprijină toate celelalte programe operaţionale pentru a dezvolta proiecte de succes", a mai spus directorul de comunicare al Ministerului Fondurilor Europene. 

Bugetul campaniei este de aproximativ 2,5 milioane de euro. Campania a fost finanţată prin intermediul Programului Operaţional Asistenţă Tehnică şi a Programului Operaţional Capital Uman. 

Spotul prezentat la lansarea campaniei a fost regizat de Mihai Bauman

 

"Este prima mea experienţă cu o instituţie publică, am avut emoţii pentru că nu ştiam exact cum se vor desfăşura lucrurile. A fost una din puţinele dăţi în care eu am întâlnit un client care ştia foarte bine ce îşi doreşte. Îşi dorea o comunicare mai relaxată, o comunicare care să implice ceva umor, şi să ieşim din zona foarte serioasă şi sterilă a lucrurilor", a spus Mihai Bauman.

Fiecare spot va avea o tematică

 

Ideea spoturilor este să apropie oamenii de aceste realizări, să arate că există o faţă umană a lor, să arate că se pot face. 

În cadrul evenimentului de lansare a campaniei de comunicare a Ministerului Fondurilor Europene a fost prezentată şi o expeziţie de fotografie cu imagini reprezentative pentru mari proiecte de succes finanţate din fonduri europene. 

Ministerul Fondurilor Europene pregăteşte lansarea unei alte noi campanii de anvergură, ce va promova finanţările concrete disponibile pe fiecare program Operaţional în parte. 

Difuzarea primului spot al campaniei va începe în data de 28 martie şi va viza Programul Operaţional Competitivitate. 


Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.23