Astfel, anul 2015 va fi cel mai slab de după 2008 la capitolul deschideri de autostrăzi: pe lângă cei 10 kilometri care au ca termen sigur de finalizare anul acesta, alţi 6,5 km, între şoseaua Petricani şi centura Bucureştiului, stau sub semnul întrebării, dat fiind că pe o porţiune de 3 km încă nu există un constructor care să realizeze lucrările.
Realizările de anul acesta contrastează puternic cu ceea ce estimează alte ţări din regiune că vor finaliza în 2015.
Spre exemplu, bulgarii mizează pe deschiderea circulaţiei pe 142 de kilometri de autostradă în 2015. În aceste condiții, reţeaua de autostrăzi din ţara de la sud de Dunăre ar urma să ajungă la aproape 770 km, cu circa 60 km în plus faţă de ceea ce va avea România la finalul anului 2015, conform datelor transmise ZF de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Lucrărilor Publice din Bulgaria.
Citește și: Când vor dispărea cozile de pe DN1: Rus garantează cu demisia
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News